2777
2789
عنوان

بواسیر 😥

95 بازدید | 9 پست

یبوستم درمان کردم اما بعد مدتی با قرص آهن باز بهم ریختم امروز رفتم دستشویی با عرض معذرت بواسیر به شدت درد می‌کنه و حتی نمیتونم راه برم 

پماد جی بواسیر زدم اما چون خیلی درد داشتم نشد طریقه اصلی پماد اجرا کنم

راه دیگه هست هست😢بهتر شم 



اذیتممممممممم

قدم های کوچیک هر روزت تهش میشه یه قدم بزرگ بعد از صبر "معجزه" سبز میشه....🌱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برو دکت طب سنتی ،خیلی بهتر جواب میده به نظر من

ملین پیشنهاد میدن

نباید آهن می‌خوردم یا با ملین قاطی میکردم🥲😭

قدم های کوچیک هر روزت تهش میشه یه قدم بزرگ بعد از صبر "معجزه" سبز میشه....🌱

اگه درد خیلی شدیده و نمی‌تونی پماد رو درست بزنی، می‌تونی اول با حمام آب گرم (نشستن تو لگن آب گرم) کمی درد رو آروم کنی، بعد راحت‌تر پماد بزنی.

حتماً فیبر زیاد بخور (سبزی، میوه، آلو خشک)، آب زیاد بخور و اگه لازم شد با مشورت پزشک ملین سبک بگیر.

 ان‌شاءالله زود آروم می‌شی.

بانوی سادات💕 | کاربر قدیمی با اکانت جدید |

اگه درد خیلی شدیده و نمی‌تونی پماد رو درست بزنی، می‌تونی اول با حمام آب گرم (نشستن تو لگن آب گرم) کم ...

آره دقیقا🥲

چون درد زیاد فقط بیرونی زدم نشد............


شما حتمن تجربه کردید 

قدم های کوچیک هر روزت تهش میشه یه قدم بزرگ بعد از صبر "معجزه" سبز میشه....🌱

اگه درد خیلی شدیده و نمی‌تونی پماد رو درست بزنی، می‌تونی اول با حمام آب گرم (نشستن تو لگن آب گرم) کم ...

ممنون از راهنماییت 

قدم های کوچیک هر روزت تهش میشه یه قدم بزرگ بعد از صبر "معجزه" سبز میشه....🌱

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز