2777
2789
عنوان

اوتیسم

134 بازدید | 11 پست

لطفا بهم بگید منظور از ارتباط چشمی چیه؟

بچه تو بازی چ قدر باید بهت نگاه کنه 

آخه پسر من تو بازی زیاد بهم نگا نمیکنه ولی کلا این مدلم نیست ک کلا نگاهمون نکنه مثلا وقتی میزاریمش تو پتو تا بخوابه کلی بهمون نگاه میکنه

اسمشو میشناسه؟

صداش میکنی جواب میده نگاهت میکنه ؟

فقط به امید این زنده ام که روزی درمان سی پی بیاد❤️ که منم نشستن و راه رفتنه پسره کوچولوم فرشته ی بی بالم و ببینم❤️ پسرم با تو، تو این جاده ها بدون امیدم میتونم زندگی کنم🫂

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اسمشو میشناسه؟صداش میکنی جواب میده نگاهت میکنه ؟

ارتباط چشمی دقیقا باید چطور باشه ؟

یا مثلا از چ فاصله ایی

حتما باید تو فاصله ی کم باشه ؟

و مثلا بچه ۲۰ ثانیه نگاهت کنه؟

بله

کلا تشخصیص دقیق ۳/۴سال به بعده من تاپیک قبلیتو رفتم خوندم خداروشکر بچه ات نرماله

فقط به امید این زنده ام که روزی درمان سی پی بیاد❤️ که منم نشستن و راه رفتنه پسره کوچولوم فرشته ی بی بالم و ببینم❤️ پسرم با تو، تو این جاده ها بدون امیدم میتونم زندگی کنم🫂

ارتباط چشمی دقیقا باید چطور باشه ؟یا مثلا از چ فاصله اییحتما باید تو فاصله ی کم باشه ؟و مثلا بچه ۲۰ ...


ارتباط چشمی نوزاد یا بچه معمولی این‌طوریه: وقتی باهاش حرف می‌زنی، نگات می‌کنه. وقتی لبخند می‌زنی، به چشمت نگاه می‌کنه. یعنی نگاهش با احساس و توجهه، نه فقط خیره شدن. از فاصله‌ی معمولی (نزدیک یا تا یکی‌دو متری) هم باید بتونه نگاتو دنبال کنه.


تو اوتیسم این‌طوری نیست: یا کلاً نگاه نمی‌کنن، یا خیلی کوتاه نگاه می‌کنن و سریع چشم می‌دزدن. یا ممکنه فقط یه خیره شدن بی‌احساس باشه. انگار با تو نیستن.


پس فقط مدت زمان نگاه مهم نیست. اینکه بچه ۲۰ ثانیه نگاه کنه خوبه، ولی مهم‌تر اینه که نگاهش معنی‌دار باشه. یعنی وقتی صداش می‌کنی، نگات کنه. وقتی لبخند می‌زنی، واکنش نشون بده.

خلاصه ش اینه میخوای متن کاملشو برات بفرستم؟

فقط به امید این زنده ام که روزی درمان سی پی بیاد❤️ که منم نشستن و راه رفتنه پسره کوچولوم فرشته ی بی بالم و ببینم❤️ پسرم با تو، تو این جاده ها بدون امیدم میتونم زندگی کنم🫂

کدوم و از لحاظ میگید نرماله؟

ببین بچه ات رفتاراش نرماله این بازیگوشیای یه بچه عادیه عدم تمرکز نیست رفتاراش

فقط به امید این زنده ام که روزی درمان سی پی بیاد❤️ که منم نشستن و راه رفتنه پسره کوچولوم فرشته ی بی بالم و ببینم❤️ پسرم با تو، تو این جاده ها بدون امیدم میتونم زندگی کنم🫂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز