2789
ایشالا که قبول میشی منم میخونم کمابیش ولی خب خیلی خستم

امسال اصلا باورکردنی نبود اینقدر پشت کنکور بودن بهم سخت گذشت که کلی بیماری خطرناک گرفتم و خیلی با خانواده جر و بحثم شد هر روزش مثل کابوس بود ولی این مدت بهم یاد داد که هیچ چیز سلامتی نمیشه حتی بهترین شغل .انشالله خدا خودش کمک کنه و همه سالم و سلامت باشن

امسال اصلا باورکردنی نبود اینقدر پشت کنکور بودن بهم سخت گذشت که کلی بیماری خطرناک گرفتم و خیلی با خا ...

ایشالا که حالت خوب بشه زودتر بیماریت چی بود 

روزی صد بار به مو میرسه. پاره هم میشه. من هی گره میزنم. هی گره میزنم. هی گره میزنم. هی گره میزنم.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بله خوندم ولی دیگه چه فایده داره من امسال دیگه نمیتونم برم شرکت کنمحالا نهایی ها هم رد بشم از تیر می ...

عزیزم شما بازم میتونی انتخاب رشته کنی،،،ما دوتا انتخاب رشته داریم،یکی که بر اساس کنکوره،،یکی هم برای کسانی هست که نتونستن کنکور بدن و بر اساس سوابق تحصیلی یا همون معدلشون هست....یادت باشه که اینو انجام بدی و انتخاب رشته کنی حتما،خدا کریمه،انشالله که یه رشته خوب قبول میشی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792