عزیزم شما بازم میتونی انتخاب رشته کنی،،،ما دوتا انتخاب رشته داریم،یکی که بر اساس کنکوره،،یکی هم برای کسانی هست که نتونستن کنکور بدن و بر اساس سوابق تحصیلی یا همون معدلشون هست....یادت باشه که اینو انجام بدی و انتخاب رشته کنی حتما،خدا کریمه،انشالله که یه رشته خوب قبول میشی