2777
2789
عنوان

دعوا 😠😬

| مشاهده متن کامل بحث + 1226 بازدید | 207 پست
چرا خوبه که  خنکه یکم نمک که بزنن طبع سردشم درست میشه برای معده که میسوزه سیبم خوبه آب روی آت ...

ب من نمیسازه

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گزارش بزن عقده ای . بدبخت مادر شوهرت 

من ازخانواده ی شوهرم ازهمشون سرترم بیچاره حسودیت میشه😊😊

گروه زرد تاپیک لاغری بامداد خمار قد 157 وزن فعلی 75 وزن هدف 60 من میتوانم
توام چه نازمیکنی بگیر بخور دیگه 😁😂😂😂😂

اخه بدبختی اینه نصف شب با این شکم گنده حال ندارم هی میخوام خودمو توجیه کنم نمیشه 😂😂😂

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش
نه این نبود ظاهرا واسه منم به افسر نگهبان گزارش رد کرد وای خدا که چقد بعضیا مخشون تاب داره آخه دیگه ...

😥😥😥هی خواهر دیگه دس رو دلم نذار

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

رانیتیدین ممنوعه .

نه رانیتیدین ممنوع نیست تو بارداری داشتم امروز تموم کردم یادم رفتع بخرم

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش
اخه بدبختی اینه نصف شب با این شکم گنده حال ندارم هی میخوام خودمو توجیه کنم نمیشه 😂😂😂

من ازسوزشه معده ازخواب نازمیپریدم بخور حتما شربت معده بخر شبا بخور اگه هرشب سوزش داری من سه شب یه بار یه شیشه روتموم میکردم

گروه زرد تاپیک لاغری بامداد خمار قد 157 وزن فعلی 75 وزن هدف 60 من میتوانم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792