2789
باشه من فرهنگیان میخوام فقط اردیبهشتهپذیرش تو شهر ما خیلی پایینه و رقابت افتصاحطوری که مطمئنم بقیه ر ...

به دلت بد راه نده تو که ۵۰ ۶۰ درصد رو بلدی پس میتونی

پارسال یه کارنامه دیدم فیزیک رو منفی زده بود ولی دبیری فیزیک قبول شد پس استرس نداشته باش دیگه از اون که داغون تر نیستی

دمپایی خرگوشی دلش دریا میخواد،ولی از آب میترسه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم فرهنگیان میخام...پارسال با یه ترازایی قبول شدن که اصلا من هنگ کرذم با دیدن کارنامه هاشون..طرف با ...

پارسال تو شهر ما تراز خوبا رد شدن تراز بدترا قبول 

شهر کوچیکم شدیدا پارتی بازی

For the sunshine after the long nights

پارسال تو شهر ما تراز خوبا رد شدن تراز بدترا قبول شهر کوچیکم شدیدا پارتی بازی

دقیقا تو شهر ما هم همین شد تا حدی که حس میکنم الان فرهنگیان قبولیش یه چیز شانسیه

الهے برقصاند خدا به ساز تو؛ جهانت را ...♥️🕊
کنکوریاااا منم بدبخت سال دیگم میشه برین تاپیک آخرم راهنماییم کنین😭😭😭

عزیزم از الان به فکر باش تا بدبخت نشی 

جوابتم من دادم 

اگه ده بده توهم نمره ۱۵ بگیری قبولی

For the sunshine after the long nights

خوبه ۱۲ هستی امسال نشد میتونی ی سال بمونی

نمیتونم آجی 

شرایط روحی و خانوادگی ندارم 

باید برم امسال 

فرهنگیان هم نیاوردم فقط باید برم 

هم درس بخونم هم کار کنم خودم پول در بیارم

For the sunshine after the long nights

اونوقت میگن چرا استرس داری

من که میخام حس کنم خوش شانسم و امسال شانسی شانسی قبول میشم.خدا رو چه دیدی ساید اینبار ما هم خوش شانس بودیم:)))

الهے برقصاند خدا به ساز تو؛ جهانت را ...♥️🕊
من فرهنگیان میخوام آجی ملاک دعوت هم کنکور اردیبهشت هست اونو پایین بزنی تمومه من نه شرایط روحی نه خان ...

موفق باشی

منم شرایطش رو نداشتم به خاطر همین رفتم دانشگاه پیام نور که فقط نشینم خونه اونم چون یه شهر دیگه هست کل وقتم واسه رفت و آمد میره که دیگه نگن تو پشت موندی و هیچی نتونستی قبول بشی و از اين حرفا

حتی به فامیلم نگفتم که دوباره دارم کنکور میدم چون میدونم حرفاشون سوهانه روحه

دمپایی خرگوشی دلش دریا میخواد،ولی از آب میترسه

🙂

‌سلام...امروز 1404/04/04 ساعت ۸:۴۵ همه چی نابود شده خودم کردم ۱سال به خودم محلت میدم خودمو بسازم تو این ۱ سال دوتا هدف دارم هدف اول کاهش وزنه هدف دوم کنکور ....حالا اگه برگشتم اولین سوال از خودم میپرسم که دیدی تونستی دیدی شد؟پس امروز رو بزاریم تاریخ تولد یه کاربر جدید که قراره همه چی رو از ۰ به صد خودش برسونه ...!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز