2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

منم همینطور..امشب نشستم و تا جایی که تونستم گریه کردم

منم گریه کردم 

شاید باورت نشه ولی رقصیدم

بالا اوردم 

خوب نمیشم 

الانم بیخواب شدم 

از استرس درسم نمیتونم بخونم

For the sunshine after the long nights

گل قشنگم خوشگلمممممممم خیلی درکت میکنم 

ولی تلاش کردی خوندی دیگه پس قطعا موفق میشی من مطمئنم 

اگه یکصدم درصدم خراب کردی فدای یه تار موت دنیا به اخر نرسیده که 

اما من مطمئنم میترکونی 

برای همتون دعا میکنم انشالله که به حق بزرگی خداوندمتعال همتون سربلند بیرون بیاید و موفق باشید 


فقط به امید این زنده ام که روزی درمان سی پی بیاد❤️ که منم نشستن و راه رفتنه پسره کوچولوم فرشته ی بی بالم و ببینم❤️ پسرم با تو، تو این جاده ها بدون امیدم میتونم زندگی کنم🫂

نداریم دارم میمیرم آجی😭😭

نفس عمیق بکش  ذهنتو آزاد کن 

منم کنکور داشتم انقد استرس داشتم دستام میلرزید سر جلسه 

اگه استرس نگیری راحت تر میتونی تمرکز کنی روبه روییم با خیال راحت کیک و آبمیوش میخورد رتبش از من بهتر شد 

برات آیت الکرسی میخونم موفق میشی 

گاهی اوقات باید تصمیمایی بگیری که قلبتو آزار میده ولی باعث آرامش روحت میشه 💚

چته

دل نمیشکستم،مراعات میکردم،مهربانی میکردم ،احترام میگذاشتم و به این خیال بودم هر طور رفتار کنی همانطور نیز با تو رفتار می‌شود ،اما نمی دانستم که رفتار هر شخصی انعکاس درونش است نه انعکاس رفتار مَن ،حتی اگر در صادقانه و خالصانه ترین حالت خودت باشی بازهم ممکن است از پشت خنجر بخوری.

منم گریه کردم شاید باورت نشه ولی رقصیدمبالا اوردم خوب نمیشم الانم بیخواب شدم از استرس درسم نمیتونم ب ...

گلاب بخور.منم خوردم الان..حس میکنم ارومتر شدم

الهے برقصاند خدا به ساز تو؛ جهانت را ...♥️🕊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز