2777
2789

مادرم سرطان سینه داشت اول شیمی درمانی شد ک غده جم بشه بعدش دکتر عمل کرد

⚜الهی عَظُمَ الْبَلاَّءُ وَبَرِحَ الْخَفاَّءُ وَانْکَشَفَ الْغِطاَّءُ وَانْقَطَعَ الرَّجاَّءُ وَضاقَتِ الاْرْضُ وَمُنِعَتِ السَّماَّءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَاِلَیْکَ الْمُشْتَکی وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّهِ وَالرَّخاَّءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ اُولِی الاْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ وَعَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً کلمح الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانی فَاِنَّکُما کافِیانِ وَانْصُرانی فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی السّاعَهَ السّاعَهَ السّاعَهَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمین بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطّاهِرینَ.⚜                   ⚜"اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ، فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ، وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً، حَتَّی تُسْکِنَهُ اَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"⚜⛅️اللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجُ⛅️ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سرطانا باهم فرق دارن ولی اصولا باید اول شیمی بشه بعد عمل

ن بابا چ اصولی ما دیده بودم اول عمل میگنن بعد شیمیی

بدبخت شدیم شوهر خاهرم سرطان غدد بزاقی گرفته پاروتید بدخیم گرید بالا خیلی دیرم رفت دکتر بخاطر ترسو بودنش

الان فرستادن شیمی

خاهرم گرفتار شد 

ن بابا چ اصولی ما دیده بودم اول عمل میگنن بعد شیمییبدبخت شدیم شوهر خاهرم سرطان غدد بزاقی گرفته پاروت ...






عزیز من تا شیمی درمانی نکنن عمل نمیکنن 

عمل کنن امکان داره پخش بشه همه جا بدنش برا همون اول شیمی میکنن تا ببینن بعدا مساعد عمل هست یانه

شیمی درمانی میکنن بدنت پاکسازی بشه 

غده مده ها جمع بشه بعدش عمل کنن

شما که دکتر نیستی اینطوری میگی اخه فدات شم

سرطانا فرق دارن باهم ممکنه متاستاز بشه که حتما باید شیمی رو شروع کنن اگ دیر رفته باشن متاستاز میکنه 

و روحیه بدید بهش 

اینکه به جراحی نیاز داشته باشی یا نه توسط پزشک و بر اساس شدت بیماری تشخیص داده میشه خیلی از غده ها ه ...

جرا بخاطر اینکه پخش میشه؟یا بخاطر گرید بالاش؟

خب عمل نشه ک بدتر هی پخش میشه هی بزرگتر میشه 

جرا اپل میفرستن شیمی و پرتو

جرا بخاطر اینکه پخش میشه؟یا بخاطر گرید بالاش؟خب عمل نشه ک بدتر هی پخش میشه هی بزرگتر میشه جرا اپل می ...

اگه به پزشکشون اعتماد ندارید خب ببرید پیش یه پزشک دیگه نظر یکی دیگه رو هم بدونید 

لابد دلیلی داره که شیمی درمانی تشخیص دادن من و شما که پزشک نیستم ولی چیزی که من میدونم اینه که غده بدخیم رو اصلا دست نمیزنن چون با شدت بیشتری برمیگرده

عزیز من تا شیمی درمانی نکنن عمل نمیکنن عمل کنن امکان داره پخش بشه همه جا بدنش برا همون اول شیمی میکن ...

اصلا حرفی از عمل نزدن 

اخه غذه کنار گوشش هیلی بزرگ شده افتضاح صورتشو زذه فلج کرده حتی

اصلا حرفی از عمل نزدن گفتن برو شیمی کن پرتو کن 

همین پس عمل چی غده چی

خیلی خب پس نگرانیتون دلیلی نداره امیدوارم حالشون خوب بشه

اصلا حرفی از عمل نزدن ک برو شیمی کن بعدش بیا عمل کنیم 

گفتن برید شیمی کنید پرتو کنید همین 

درصورتی ک غدش رویصورتش خیلی بزرگه کنار گوشش داره بزرگترم میشه صورتشو زده فلجم کرده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز