2777
2789
عنوان

زن داداشم

| مشاهده متن کامل بحث + 615 بازدید | 38 پست
درکت میکنم .عروس ما هم یه کم خفیف تر از اونه همه چی رو قایم میکنه مثلا سیاست داره .غیر از سلام و حال ...

خب پس شما فقط منو درک میکنی‌.

مامانم ازش سوال که میپرسه .جواب مامانمو نمیده.

جز  اسی  کسی منو ریپ نزنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چند بار باید مثل خودش بگی تا دوزاریش بیفته

دعوا میوفته

مامانم سنش بالاس ۶۵ سالشه .یه بار کمی عصبی بود.سرش جایی گرم بود.به زن داداشم گفت اون جوراب رو بده بمن.با لحن عصبانیت ..‌

زن داداش جنگ بزرگ راه انداخت .گفت چرا با عصبانیت با من حرف میزنی.؟خب سن مامانم بالاس فقط یه بار دست خودش نبوده

جز  اسی  کسی منو ریپ نزنه
خب پس شما فقط منو درک میکنی‌.مامانم ازش سوال که میپرسه .جواب مامانمو نمیده.

بچه هاش دوقلو بودن یکی از دوستامون کادر درمانه مامانم گفت فلانی میگه شاید دوقلو ان شیرش نمیرسه سیر نمیشن زیاد گریه میکنن یه کم شیرخشک بدین .

نمیدونی چه دعوایی راه انداخت بعد فامیلای خودش جلوی ما یه توصیه های خاله زنکی میکردن هیچی نمیگفت .کلا خاندان شوهر باید لال باشه

جلو خودش به داداشت بگو لطفا وقتی زنت راضی نیست به زور نیارش خونمون

من ازدواج کنم خیلی بهتره.چیکار به اینا دارم؟ ناراحت میشم اما کاری از دستم برنمیاد.اگر حرفی بزنم داداشم طرف زنشو میگیره .اینجام تاپیک زدم دردو دل کنم .میدونم راه حلی براش نیس😕

جز  اسی  کسی منو ریپ نزنه
من ازدواج کنم خیلی بهتره.چیکار به اینا دارم؟ ناراحت میشم اما کاری از دستم برنمیاد.اگر حرفی بزنم دادا ...

نمیشه که همیشه ساکت بمونی که دعوا نشه 

من خودم شخصا طاقت ندارم یکی به خانوادم بی حرمتی کنه 

بچه هاش دوقلو بودن یکی از دوستامون کادر درمانه مامانم گفت فلانی میگه شاید دوقلو ان شیرش نمیرسه سیر ن ...

اهان

طفلک مامانت.همین قضیه هر دفعه میان به شکل های مختلف واسه ما هم اتفاق میوفته.

مامانم به عروسمون گف.میخوای ماست بزنی .مایه ماست رو از ماست های بی کیفیت شرکتی نزن.پدرت که ماست میزنه .از اون مایه ماست بگیر بزن.ماستت خوب بشه.

شروع کرد با تمسخر جواب مامانمو دادن و خیت کردن مامانم .گف هه چرا از بابام بگیرم ؟با یه لحن بد

جز  اسی  کسی منو ریپ نزنه
نمیشه که همیشه ساکت بمونی که دعوا نشه من خودم شخصا طاقت ندارم یکی به خانوادم بی حرمتی کنه

اگر حرفی بزنم همه کاسه کوزه ها سر من میشکنه.

تجربه داشتم قبلا. من قرار بود به داداش دومیم پول برگردونم.باهاش شوخی دارم.

اون تو تلگرام شماره کارت زنشو گذاش که پولو بریزم حساب اون.

من عکس زبون درازی واسه داداشم گذاشتم.بعد پولو ریختم.

نگو گوشی دست زنش بوده.

گف تو شماره کارت منو دیدی حالت بهم خورده😐😐

اقا یه دعوای بزرگ راه افتاد

زنش داشت طلاق میگرف

داداشم هی التماسش میکرد

جز  اسی  کسی منو ریپ نزنه
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز