کیا فکر میکردن زن ارسطو پولارو میگیره و فرار میکنه؟ به نظرتون قرار بود تغییر نکرده داستان پایتخت؟ البته اگر قرار بود فرار کنه نمیگفتین زنشه. میگفتن دوست دخترش مثلا. خیلی عجیب بود
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
4 قسمت از سریال پایتخت میگن حذف شده حالا چرا نمیدونم
در کوچه ام،در یک کوچه خلوت وبی کس راه میروم.بدون نگاه به پشت سر،درنقطه ای که راهم را تاریکی فرامیگیرد،گویی رویایی میبینم که درانتظارماست.آسمان سیاه با ابرهای خاکستری پوشیده شده.گویی رعد وبرق پنجره ی خانه هارانشانه گرفته.عالم وآدم درخوابند،فقط دو دوست بیدارند.یکی منم ودیگری پیاده روهای خلوت
با توجه به لهجه غلیظش از اول هم قرار نبوده قالتاق باشه
اره من به این نکنه توجه نکرده بودم. وقتی لهجه ی یکی از شهرای پر جمعیت داره و زنشه این کارو نمیکنن. ولی دلم خنک شد تو روی نقی وایساد. ولی خب اینکه دروغش درومد که مریخی زن نیست گفتم شاید کلا دروغ گفته همه چیو