منم دو تا پسر دارم
انشالله به سلامتی بغلش کنی
سرهمی هم بگیر از هر سایز دو تا
ولی به نظر من بیشتر بادی بگیر با شلوار
من بیشتر به بچه هام بادی پوشوندم
از سایز ۱ تا ۴ بگیر
از هر کدوم حداقل ۳ دست
من که خیلی زود به زود لباساشونو عوض میکردم یه وقتایی لباس کم میآوردم