2777
2789

بله عزیزم خوبه

سایز صفر برندار

اصلا به درد نمیخوره

خدایا حسرت خاله شدن و به دل من نذار 💔دامن همه منتظرا رو سبز کن،خواهر منم جزوشون باشه....آمین یا رب العالمین 🤲پروردگارا دو تا پسرام نفسای منن،،،،مراقبشون باش👨‍❤️‍💋‍👨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 بغیر یک از هر سایز دودست بردار زیاد برندار بعدا ک بزرگتر شد میتونی با توجه ب رشدش لباس بخری

خدا رو مثل آدما فرض نکن. برای اون زمان مهم نیست. زمانش که شد، خودش خواسته ات رو بهت میده.زندگی من منشا تمام اتفاقای خوب دنیاست❤خدایا شکرت❤بعد ی سقط و یک سال اقدام بیبی چکم دوروز مونده ب ولادت پیامبرمون مثبت شد خدایا خودت مواظب تودلیم باش💚1402/9/7رفتمNT فندقم 12هفته و2 روزش بود و سالم،دکترم احتمال داد دختره ❤تودلیم ۱۴۰۳/۳/۱۴ساعت ۴به دنیا اومد 💛خدایا شکرت💜
بله عزیزم خوبهسایز صفر برنداراصلا به درد نمیخوره

میشه بهم بگین چ سایزی بردارم بچم پسره کلا چ مدلی مثلا سرهمی بهتره یا 

اول شهریور زایمانمه انشالله

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

میشه بهم بگین چ سایزی بردارم بچم پسره کلا چ مدلی مثلا سرهمی بهتره یا اول شهریور زایمانمه انشالله

منم دو تا پسر دارم

انشالله به سلامتی بغلش کنی

سرهمی هم بگیر از هر سایز دو تا

ولی به نظر من بیشتر بادی بگیر با شلوار

من بیشتر به بچه هام بادی پوشوندم

از سایز ۱ تا ۴ بگیر

از هر کدوم حداقل ۳ دست

من که خیلی زود به زود لباساشونو عوض میکردم یه وقتایی لباس کم می‌آوردم 

خدایا حسرت خاله شدن و به دل من نذار 💔دامن همه منتظرا رو سبز کن،خواهر منم جزوشون باشه....آمین یا رب العالمین 🤲پروردگارا دو تا پسرام نفسای منن،،،،مراقبشون باش👨‍❤️‍💋‍👨
من چون بچه اولمه از هر سایزی دو دست برمیدارم تا سایز ۴

خیلی خوبه عزیزم فقط یه نصیحت خواهرانه 

اگه سیسمونی رو خانوادت می‌خرن یکم مراعاتشونو بکن من خودمن همینکار کردم نزاشتم تو فشار بیوفتن حتی ۶۰ درصدشون خودم خریدم توی این اوضاع واقعا انصاف نبود براشون سنگین بود 

به هر حال امیدوارم نی نی سالم و شاد باشه همیشه ❤ 

ست لباس بچگانه دارم فقط ۱۵۵😍

من چون بچه اولمه از هر سایزی دو دست برمیدارم تا سایز ۴

من سرهمی جوراب دار گرفتم فقط یه بار پوشوندم خیلی زود کوچیک شد بهشون

خدایا حسرت خاله شدن و به دل من نذار 💔دامن همه منتظرا رو سبز کن،خواهر منم جزوشون باشه....آمین یا رب العالمین 🤲پروردگارا دو تا پسرام نفسای منن،،،،مراقبشون باش👨‍❤️‍💋‍👨
منم دو تا پسر دارمانشالله به سلامتی بغلش کنیسرهمی هم بگیر از هر سایز دو تاولی به نظر من بیشتر بادی ب ...

مرسی مهربونم الاهی پسرای شماروهم خداحفظ کنه وعاقبت بخیر بشن ممنونم کپی کردم پیامتو 

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

مرسی مهربونم الاهی پسرای شماروهم خداحفظ کنه وعاقبت بخیر بشن ممنونم کپی کردم پیامتو

فدای تو بشم عزیزم

میبوسمت از دور

خدایا حسرت خاله شدن و به دل من نذار 💔دامن همه منتظرا رو سبز کن،خواهر منم جزوشون باشه....آمین یا رب العالمین 🤲پروردگارا دو تا پسرام نفسای منن،،،،مراقبشون باش👨‍❤️‍💋‍👨
خیلی خوبه عزیزم فقط یه نصیحت خواهرانه اگه سیسمونی رو خانوادت می‌خرن یکم مراعاتشونو بکن من خودمن همین ...

اره عزیزم من تخت و کریر و تشک گارد دار و وان رو حذف کردم از تو لیستم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز