2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من ک بارها بهش گفتم هروقت نخواستی فقط بگو چرا توهین میکنه

استارترماعلم غیب نداریم بدونیم چی شده چرانسیه حرف میزنی خب یکجاتعریف کن ماهم گوش بدیم کمکت کنیم اگه ازدستمون بربیادالبته

❤من ازمعبودیکتایم فقط یک چیز میخواهم نگیردهرگز ازقلبم امیداستجابت را❤

ی قطره شمع ک رو دستت ریخته شه تحملش رو داری اگه داری ک هیچ تحمل تا ابد دهر در آتش سوختن هم داری حیف از جونیت

دست از طلب ندارم تا کام من برآیدیا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید😏😬💪
ب قران......

ببین عزیزم. 

من شرایطت رو درک میکنم . به هر دلیلی ( دلیلش کاملا به خودت مربوطه) میتونی از چیزی گله مند یا ناراحت باشی.

همینکه چنین تاپیکی ( راست و دروغشم الان مساله ی من نیست) زدی، یعنی احتیاج به کمک داری .

از فردا برو دنبال راه حل. یه راه خوب درست و درمون برای یه زندگی شاد و به درد بخور . 

راهش برای همه هم پیدا میشه .

عزت زیاد. یاعلی😗

با دو دسته آدم نمی شود بحث کرد : بی سواد و با سواد (( سمفونی مردگان، عباس معروفی))
نامرد سه سال زندگیمو پات بزارم حتی الانم مث آدم خدافظی نکنی

خب كسي ك گذاشته رفته بعد تو بخاطرش جونتو بدي ك بعدشم اون بره دنبال زن و زندگيش؟!منطقيه؟

when life puts you in tough situations Dont say   why me say TRY ME
نامرد سه سال زندگیمو پات بزارم حتی الانم مث آدم خدافظی نکنی

چی شده اگه دوست داری کامل بگو شاید کسی تونست راهنماییت کنه

میشه واسه شفای پسرم صلوات بفرستید ممنونم❤💓💗💝💖💕        

دنیارو خیلی سخت نگیر شاید حرفم شعاری باشه ولی حقیقت داره.دنیا کوتاهه و همه این اتفاقات آزمایش و امتحانه و تموم میشه و گذراست .سعی کن از زنده بودن استفاده بهینه بکنی.مرگ بعد خودکشی نه تنها توش آرامش نیست بلکه همش سیاهیه.

تازه از حبس برگشتم🕵️‍♂️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز