2777
2789
عنوان

بتای 461 کمه

577 بازدید | 70 پست

امروز از دادم بتام ۴۶۱شد آزمایشگاه گفت مثبته ولی من نگرانم همش میگم کمه پایینه نکنه دکتر بگه باردار نیستیی یا مشکلی هست 

تروخدا کسی هست راهنماییم کنه استرسم کم بشه

روز چند موعدت بود؟

فضای مجازی مبتنی بر ازادی بیانه، ینی وقتی نظراتم ضرر مالی جانی و ابرویی برای شما نداره ب شما مربوط نیست و همچنین نظرات شما بمن.ممنون از این ک فرهنگشو دارید. اقایون درخاست ندن

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

۸

ینی 8 روز بعد موعدت؟

اره یکم کمه تکرارش کن 2 روز بعدد

فضای مجازی مبتنی بر ازادی بیانه، ینی وقتی نظراتم ضرر مالی جانی و ابرویی برای شما نداره ب شما مربوط نیست و همچنین نظرات شما بمن.ممنون از این ک فرهنگشو دارید. اقایون درخاست ندن

نه دیگه کم نیست

8 روز بعد موعد میشه هفته6 برای هفته 6 حداقل باید 2000باشه ابته قطعی نیست باید تکرار شه

فضای مجازی مبتنی بر ازادی بیانه، ینی وقتی نظراتم ضرر مالی جانی و ابرویی برای شما نداره ب شما مربوط نیست و همچنین نظرات شما بمن.ممنون از این ک فرهنگشو دارید. اقایون درخاست ندن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز