2777
2789
عنوان

بتای 461 کمه

| مشاهده متن کامل بحث + 577 بازدید | 70 پست
دلیلش چیه این درد

انقباض برکستون من هفته 9 داشتم

البته معوم نیست سنو هم دادی بهتر 

من اولین بار هفته4سنو دادم بااین ک بتا نرمالبود ستم خیالم از خارج رحمی راحت شه

فضای مجازی مبتنی بر ازادی بیانه، ینی وقتی نظراتم ضرر مالی جانی و ابرویی برای شما نداره ب شما مربوط نیست و همچنین نظرات شما بمن.ممنون از این ک فرهنگشو دارید. اقایون درخاست ندن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

راس میگی ولی شوهرم درست شد خوب شد 🥺

خداروشکر انشالله بهترینا واست رقم بخوره😍😘😘خودتو تقویت کن

•   °    ★    .      ★     °   ★🌙   .  °     .    •   ★🌙   .   ★   .       .   •     ★     .        .  •   °   ★   .    •  °         ★🌙  .   •   

ینی ممکنه خارج از رحمی باشه

همه چی ممکنه بهرحال از رنج نرمال کمتره ولی خب مهم عددش نی مهم اضافه شدنشه

فضای مجازی مبتنی بر ازادی بیانه، ینی وقتی نظراتم ضرر مالی جانی و ابرویی برای شما نداره ب شما مربوط نیست و همچنین نظرات شما بمن.ممنون از این ک فرهنگشو دارید. اقایون درخاست ندن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792