2777
2789
عنوان

کافه گردی

99 بازدید | 9 پست

کرمانشاهیا 

امشب مهمون داریم قراره ببریمش کافه رستوران

از بین این کافه ها کافه شب نشین یا گل یخ یا بام کرمانشاه؟؟؟؟

اونایی که تجربه داشتین خواهشا بگین

یا حتی اگه کافه قشنگ تری رو هم میشناسین معرفی کنید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اسمش رو یادت نمونده

نه حتی یادم نمیاد روبه روش چی بود

فکر کنم روبه روش یه قصابی بود که کبابی هم داشت

اگر اشتباه نکنم سمت بلوار کسری و بلوار اس بود چون بعدش رفتیم اونجا دور زدیم

ولی خوب دایه هم خوبه ها ؛ اگر اینجارو پیدا نکردی به عنوان یک مهمان کرمانشاه از دایه خوشم اومد

نه حتی یادم نمیاد روبه روش چی بودفکر کنم روبه روش یه قصابی بود که کبابی هم داشتاگر اشتباه نکنم سمت ب ...

آهان درسته

واییییی کافه دایه خیلیییی قشنگه

مرسی که یادم انداختی🥲❤

سلامت باشیدحالا ما کافش نرفتیم رفتیم بالاش غذا خوردیمبه یاد منم یه دنده کباب بخورید کیف کنید (:

 فدات همچنین

بله درسته خیلی خیلی زیباست

درخت های کنده کاری شده اش رو دیدین؟

خیلی خفنن

چشم حتما

فدات همچنینبله درسته خیلی خیلی زیباستدرخت های کنده کاری شده اش رو دیدین؟خیلی خفننچشم حتما

نه متاسفانه ساعت ده شب رفتم اونجا و فردا صبحش برگشتم

یه پرونده اونجا داشتم و یه روز مهمان دوستم بودم فقط منو برد جعفرآباد /=

همون کافه که گفتم

بلوار اس و کسری

دایه

دیگه فرصت به جای دیگه نرسید

نه متاسفانه ساعت ده شب رفتم اونجا و فردا صبحش برگشتمیه پرونده اونجا داشتم و یه روز مهمان دوستم بودم ...

بله درسته موفق باشین

شغلتون خیلی خیلی خفنه امیدوارم موفق باشین

انشالله دفعه بعد حتما جاهای دیگه رو سر بزنین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز