قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 عنوان جیشششش 104 بازدید | 14 پست از صب یه ساعت یبار جیشم میگیره از چی میتونه باشه 1404/01/22 | 16:10 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
7712hassa عضویت: 1403/06/22 تعداد پست: 6863 نبات داغ بخور مرد،it,s good to be important ..but it,s more important to be good....
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 اب زیاد خوردی؟ شاید سردیت کرده نبات بخور و عرق نعنا نه اب زیاذ نخوردم چایم نخوردمسردی جرا باید بکنم توی این گرما
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 😅سردیتون نشده قندتون شاید بالا رفته اخه توی این گرما چرا باید سردیم بشه
gggggjigjm عضویت: 1399/06/08 تعداد پست: 52970 نه اب زیاذ نخوردم چایم نخوردمسردی جرا باید بکنم توی این گرما نمیدونم گفتم شاید😐مثلا سردیجات اگه خورده باشی
جان_و_جهانم عضویت: 1401/08/19 تعداد پست: 35470 اخه توی این گرما چرا باید سردیم بشه پلو طبعش سرده مثلا یا غذاهایی که طبع شون سرد خوردین یا هندونه و همچین میوه هایی باعث سردی میشه لبنیات.... نبات داغ بخورین 🖤
gggggjigjm عضویت: 1399/06/08 تعداد پست: 52970 پلو طبعش سرده مثلا یا غذاهایی که طبع شون سرد خوردین یا هندونه و همچین میوه هایی باعث سردی میشه لبنیا ... نبات داغ چجوریه؟ ابجوش و نبات
7712hassa عضویت: 1403/06/22 تعداد پست: 6863 شاید برنج و یا ماست خوردی بهر حال نبات داغ خوبه جانم مرد،it,s good to be important ..but it,s more important to be good....