تورخدا هر کی میدونه ج بده
یکی از بستگان ما رفته نمونه برداری کردن از تومورش
یه مبلغی گرفتن چند روز بعد تماس کرفتن که هشت میلیون دگ واریز کن البته بیمه نیستاا این شخص
هشت میلیون دگ واریز کن ک یه جیز دگ رو میخایم بررسی کنیم
اخه ده میلیون همون ابتدا کرفته بودن
الان ینی چی دیدن گ دوباره هشت میایون گرفتن چیو بررسی کنن