الان گروههایی هستن که علنی با نام دولتی دارن سر مردم خیلی خوشگل کلاه میزارن و با وجود آشکار بودن آنها هیچ کسی نیست که نسبت به این کارها هیچ اقدامی بکنه و به نام وامهای میلیونی کلی پول به جیب میزنن.واسه ده میلیون وام باید یک ماه بیای و بری که آن هم شانسی هست که بشه یا نه چطوری میشه که یه میلیارد وام رو ۴۸ ساعته بهت بدن