خیر ولی بدم میاد نسبت ب همه چی هیت میدید کلی سریال هست ک برای من جالب نیس یکی دو قسمت دیدم ازشون لذت نبردم دیگه تماشا نکردم
وقتی بدتون میاد چرا نگاه میکنید بعدم میگید فلان بودو...
اینجور هم ب خودتون احترام گذاشتید هم ب کسایی ک این سریال رو دنبال میکنن