2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

لو ندید من امشب ندیدم خخ

نگو بهتاش تازه اومده خیلی بامزه اس

اگر تعبیر خواب میخواستید در خدمتم بابت نام کاربریم یعنی میخواید بگید تا حالا سه پستو‌ن نخوردید یا اسمش به گوشتون نخورده     ‌ ‌‌‌               ‌‌‌‌‌                                                                                               یک ترشی فوق العاده خوشمزه حتما درستش کنید خانما😇

دیگه همینم پخش نکنن عملا تلوزیون به هیچ دردی نمیخوره

👣🦋🌼⏳️بر چهره پر ز نور مهدی صلوات 🤍بر جان و دل صبور مهدی صلوات🤍 تا امر فرج شود مهیا بفرست 🤍بهر فرج و ظهور مهدی صلوات 🤍_[🕋💚]

خب چرا میبینین؟ من معتقدم مثلا سریال ازازیل یا آبان چرت هست خب نگاه نمیکنم وقتم رو هدر نمیدم مگه آزا ...

چیزی بتو میماسه که از عن پایخت داری میخوری تعصب بیجا داری؟

چیزی بتو میرسه از سریال ک تعصب بیجا داری؟انگار بازیگرشی🤣

خیر ولی بدم میاد نسبت ب همه چی هیت میدید کلی سریال هست ک برای من جالب نیس یکی دو قسمت دیدم ازشون لذت نبردم دیگه تماشا نکردم 

وقتی بدتون میاد چرا نگاه میکنید بعدم میگید فلان بودو... 

اینجور هم ب خودتون احترام گذاشتید هم ب کسایی ک این سریال رو دنبال میکنن

❌لطفا درخواست دوستی ارسال نکنید ❌

چیزی بتو میماسه که از عن پایخت داری میخوری تعصب بیجا داری؟

چقدر بی ادبی متاسفم برات نی نی یار رو تگ نمیکنم ولی خدایی یه فکری به حال این ادب بکن تو که جنبه نظر مخالف رو نداری توی فضای عمومی تاپیک نزن

خدا با ظالمان نیست . از خدا مایه نزار.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز