2777
2789
من 21 سال پیش عروسیم بود توهمون ماههای اول برامون جشن نامزدی گرفتن9 ماه بعد حنا بندون باتمام جزییاتش ...

چقدر قشنگ واقعا 

خیلی باصفا و خوبه اینجور مراسمات

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عروسی خودمون دو سال پیش🥲

واییی، خیلی شب خوبی بود ، مخصوصاً دیجی که آورده بودن خیلی باحال بود 

من و همسرم که تا صبح داشتیم چت میکردیم و خوابمون نبرد هیچکدوم، بعدشم که اومد دنبالم رفتم آرایشگاه و اون داستانا

وارد تالار که شدیم ، گروه دف زن داشتیم و چون تالارمون باغ تالار بود ورودیش خیلی ویوی خوبی داشت، بعدم که از اول تا آخر مراسم رقصیدم، دیگه آخرش دیگه کل فامیل مردا و زنا و اینا اون وسط بودن خلاصه خیلی خوش گذشت..

هزینه پاتختی و اینجور داستاناش رو هم کنار گذاشتیم بدیم برای خیریه 


🩷💍🩺

عروسی خودمون دو سال پیش🥲واییی، خیلی شب خوبی بود ، مخصوصاً دیجی که آورده بودن خیلی باحال بود من و هم ...

عزیزمممم چ خوووب همیشه خوشبخت باشین🌸

منم عروسیم خیلییی خوش گذشت 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز