2777
2789
من 21 سال پیش عروسیم بود توهمون ماههای اول برامون جشن نامزدی گرفتن9 ماه بعد حنا بندون باتمام جزییاتش ...

چقدر قشنگ واقعا 

خیلی باصفا و خوبه اینجور مراسمات

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عروسی خودمون دو سال پیش🥲

واییی، خیلی شب خوبی بود ، مخصوصاً دیجی که آورده بودن خیلی باحال بود 

من و همسرم که تا صبح داشتیم چت میکردیم و خوابمون نبرد هیچکدوم، بعدشم که اومد دنبالم رفتم آرایشگاه و اون داستانا

وارد تالار که شدیم ، گروه دف زن داشتیم و چون تالارمون باغ تالار بود ورودیش خیلی ویوی خوبی داشت، بعدم که از اول تا آخر مراسم رقصیدم، دیگه آخرش دیگه کل فامیل مردا و زنا و اینا اون وسط بودن خلاصه خیلی خوش گذشت..

هزینه پاتختی و اینجور داستاناش رو هم کنار گذاشتیم بدیم برای خیریه 


🩷💍🩺

عروسی خودمون دو سال پیش🥲واییی، خیلی شب خوبی بود ، مخصوصاً دیجی که آورده بودن خیلی باحال بود من و هم ...

عزیزمممم چ خوووب همیشه خوشبخت باشین🌸

منم عروسیم خیلییی خوش گذشت 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز