عروسی خودمون دو سال پیش🥲
واییی، خیلی شب خوبی بود ، مخصوصاً دیجی که آورده بودن خیلی باحال بود
من و همسرم که تا صبح داشتیم چت میکردیم و خوابمون نبرد هیچکدوم، بعدشم که اومد دنبالم رفتم آرایشگاه و اون داستانا
وارد تالار که شدیم ، گروه دف زن داشتیم و چون تالارمون باغ تالار بود ورودیش خیلی ویوی خوبی داشت، بعدم که از اول تا آخر مراسم رقصیدم، دیگه آخرش دیگه کل فامیل مردا و زنا و اینا اون وسط بودن خلاصه خیلی خوش گذشت..
هزینه پاتختی و اینجور داستاناش رو هم کنار گذاشتیم بدیم برای خیریه