لالیlal مدیر استارتر عضویت: 1397/12/28 تعداد پست: 33301 عنوان مزد خیاط 140 بازدید | 28 پست مجلسی ساده استر دار چنده ؟ دو تومن نرمااله؟ مزون نه ها خیاط تو خونه کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگکنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار 1404/01/12 | 16:26 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
لالیlal مدیر استارتر عضویت: 1397/12/28 تعداد پست: 33301 عزیزم حال بچت تون چطوره . الان چندسالشه ؟ پروتین گاوی منظورته؟ دوسالگیش کامل رفع شد الان پنج سالشه کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگکنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار
little_birdd عضویت: 1402/09/02 تعداد پست: 4800 ۲ تومن زیاده البته نمیدونم مدلت چیه ، فنر و کاپ میخوره یا نه میشه خواهش کنم برای حاجتم یک صلوات بفرستی🙏🌹
ماهان_بانو عضویت: 1400/05/31 تعداد پست: 21622 آره خوبه من میخوام بدوزم برا خودم گفت ۴ تومن برا دخترم که ۳ سالشه گفت ۱و نیم
لالیlal مدیر استارتر عضویت: 1397/12/28 تعداد پست: 33301 ۲ تومن زیاده البته نمیدونم مدلت چیه ، فنر و کاپ میخوره یا نه ن ن ساده دامن ماهی پارچه سنگ دوزی هیچم دوختش پسندم نیس کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگکنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار
لالیlal مدیر استارتر عضویت: 1397/12/28 تعداد پست: 33301 آره خوبه من میخوام بدوزم برا خودم گفت ۴ تومن برا دخترم که ۳ سالشه گفت ۱و نیم لابد کاپ دار ؟ برا دخترم یک ونیم دوخته کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگکنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار
دوست،دارم_ عضویت: 1400/09/19 تعداد پست: 8891 پروتین گاوی منظورته؟ دوسالگیش کامل رفع شد الان پنج سالشه خداحفظش کنه . هنوز تدریس میکنی
ماهان_بانو عضویت: 1400/05/31 تعداد پست: 21622 لابد کاپ دار ؟ برا دخترم یک ونیم دوخته نه کاپ نمیخوام بذاره
لالیlal مدیر استارتر عضویت: 1397/12/28 تعداد پست: 33301 خداحفظش کنه . هنوز تدریس میکنی نه کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگکنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار
night_diamond عضویت: 1400/11/06 تعداد پست: 18227 این جا خیاط برای یه لباس معمولی ۲/۵ ۳ میگیرهحالا اگه یکم اسم داشته باشه پایه از ۶ ۷اگه کاپ و فنر و باکسدوزی و .. میره بالای ۸
لالیlal مدیر استارتر عضویت: 1397/12/28 تعداد پست: 33301 نه کاپ نمیخوام بذاره اها والا من دوختش پسندم نیس ولی حالا گغته چاره چیه باید بدم دوتا لباس خودم و دوتا لباس دخترم گف هفت تومن کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگکنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار
دوست،دارم_ عضویت: 1400/09/19 تعداد پست: 8891 نه خیلی وقت پیش توی کاربری قدیم که داشتم دردو دل داشتیم خدا حفظت کنه عزیزم
لالیlal مدیر استارتر عضویت: 1397/12/28 تعداد پست: 33301 این جا خیاط برای یه لباس معمولی ۲/۵ ۳ میگیرهحالا اگه یکم اسم داشته باشه پایه از ۶ ۷اگه کاپ و فنر و ... دوخت تمبز ؟ من نکه خیاط قبلیمون مفتکی میدوخت جاش از مغازه پارچه میبرد کارشم تمیز بوود این ب چشمم زیاد میاد کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگکنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار
night_diamond عضویت: 1400/11/06 تعداد پست: 18227 دوخت تمبز ؟ من نکه خیاط قبلیمون مفتکی میدوخت جاش از مغازه پارچه میبرد کارشم تمیز بوود این ب چشمم زی ... اونی که ۲/۵ ۳ گرفت نه واقعانمیشد بگی تمیز و شیک