2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره میبینی چه بده خواهر نداشتن.من دو تا داداش دارم خدا حفظشون کنه ولی اصلا کاری به هم نداریم.کاش خوا ...

منم دو تا داداش مجرد دارم

ولی باهاشون راحت نیستم

یه دونه دارم.....عششششقمه قلبمه دورش بگردم نفسمه...ایقد درحقم فداکاره...ترم اولیه ک رفته دانشگاه دلم براش تنگ شده...میگفت میخام وام دانشجویی بگیرم بهت بدمش گوشی بخری....شوهرم وقتی میبینه ایقد باهم خوبیم میگه باید برای دخترم خاهر بیاری

خدایا میشه دخترم حرف بزنه...نمیدونی...وقتی میبرمش پارک همه بچه ها ماماناشونو صدا میزنن چقد دلم میگیره...نمیدونی چقد دلم میخاد ببرمش خیابون هی بگه اینو میخام اونو میخام...دیگه نمیگم چرا من٬چرا بچه من٬فقط میگم خواااهش میکنم التماس میکنم ..دخترم حرف بزنه .....پی نوشت:دو سالشه.

بله خيلي هواي هم ديگه رو داريم هم من هم اون من سرم به نسبت شلوغ تر از اونه اگه يكي ٢روز خبر ازش نگيرم مياد ميچسبه بهم ولمم نميكنه تا ٢ ٣ساعت حرف بزنيم😂😂

خواهر داشتن واقعا خوبه هم خيلي از كاراي اشتباهتو جمع و جور ميكنه و نميذاره كسي بفهمه هم از لحاظ مادي كمك ميكنه

One day you'll leave this world behind..So live a life you will remember

من سه تا دارم . اولی ک از خودم بزرگتره واقعا از مامانم دلسوزتره برام. ولی دوتای بعدی دوقلو هستن و از خودم کوچیکتر عاشقشونم خیلی باحالن 

اما مادرشوهرم ۴ تا خواهر داره به خون هم تشنه ان .و اصلا باهم حرف نمیزنن

♡*مامانِ کیان*♡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

😊😊😊

beautifulworld_0 | 58 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز