بچه ها من سه ساله عروسی کردم خیلی هم اخلاقم خونگرم و خودمونیه
یه خاهرشوهر مجردم هم دارم از من سنش بیشتره حدود ده سال
خااصه مادرم شوهرم توی این سه سال چه خونشون میریم چه خونمون میاد مثلا چای میخاد یا اب میخاد عینکشو میخاد نمیخاد پاشه بره خودش بیاره اصلا یبار بمن نمیگه فعلانی میشه خاهشا اب بهم بدی جای بدی عینکو بیاری واسم بفرض موبایلمو گزاشتم اتاق بیاری واسم اصلا نمیگه خیلی غده
فقط به دخترش میگه ک بیاره چ خونه ی من چه خونه ی فامیلاش چه خونه خودش
از چیه چرا اینطوریه بنظرتون