من بدبخت ی نیسان شوهرم خریده بنام من هیچییییی ب اسمم میست اصلا نداریم ک باشه ن طلایی دارم ن حسابم از یک میلیون بیشتر ب خودش دیده ن خونه ای ب اسممه این نیسان خاک تو سر ب اسمم خریده حالا من دهک 10شدم چقدر مسخرس بخدا من راضی نیستم میبینی مردم زنو شوهر جدا کار میکنن ماشین میلیاردی و خونه دارن چقدر حساباشون کار میکنه هنوز یارانه میگیرنو کالا برگ اونوقت من بدبخت دهک 10شدم حالام میخوان یارانمو قطع کنن بخدا راضی نیستم این حق منه ک کالابرگ ندادنم من راضی نیستمممم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
گودرزی هستم؛ تولیدکننده محصولات دستساز و تخصصی پوست. هدف من بازگرداندن درخشش و سلامت به چهره شماست. تمامس محصولات با بالاترین استانداردهای ایمنی برای صورت و دست ساخته میشوند.ابرسانهای من فراتر از یک آبرسان ساده هستند؛ با ترکیب آبرسانی عمیق و مرطوبکنندگی ماندگار، پوست شما را به طور کامل تغذیه میکنند.
گودرزی هستم؛ تولیدکننده محصولات دستساز و تخصصی پوست. هدف من بازگرداندن درخشش و سلامت به چهره شماست. تمامس محصولات با بالاترین استانداردهای ایمنی برای صورت و دست ساخته میشوند.ابرسانهای من فراتر از یک آبرسان ساده هستند؛ با ترکیب آبرسانی عمیق و مرطوبکنندگی ماندگار، پوست شما را به طور کامل تغذیه میکنند.
مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/
پس تو هم مثل منی ک چیزی ب اسمت نیستو دهک 10شدی البته ب غیر اون میسان
البته به گردش حساب و دارایی خانواده هم هست دیگه
مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/