2777
2789
عنوان

قرص جلوگیری

100 بازدید | 16 پست

من اینماه برای اولین بار قرص جلوگیری استفاده کردم ۵ روز بعد از اتمام قرص پریود شدم اما مث پریودهای قبلیم نیسن

خونریزیم زیاد نیست دردم ندارم انچنان

طبیعیه ینی از قرصه؟

اره قرص خون ریزی رو کم میکنه و هم درد رو کاملا طبیعیه

اخه من همیشه دو روز اول خونریزیم زیاد بود تقریبا

الان کم میاد ضرر نیست؟

اخه خون کم میاد بقیش میمونه شکممون ک 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره قرص خون ریزی رو کم میکنه و هم درد رو کاملا طبیعیه

ببخشید شما میدونی من 5 ماه قرص شیردهی استفاده کردم 11 ماه هم ال دي. این ماه قرص نخوردم. البته روزه هم میگیرم. دو سه روزه عقب انداختم. به نظرتون طبیعی هست یا ن

عقب افتادن تا 10 روز هم طبیعیه کاملا 2 الی 3 روز طبیعیه

میدونی 3 تا بچه دارم عین خوره افتاده به جونم که اگر حامله باشم. چی. البته از ک استفاده کردیم. مطمئن هم هستیم ولی باز دلشوره دارم   چکار کنم ای خدا 

میدونی 3 تا بچه دارم عین خوره افتاده به جونم که اگر حامله باشم. چی. البته از ک استفاده کردیم. مطمئن ...

چرا ای یو دی استفاده نمیکنید وقتی بچه نمیخوایید؟ 

اگه از کاند*وم استفاده کردید که خیالتون راحت باردار نمیشید

چرا ای یو دی استفاده نمیکنید وقتی بچه نمیخوایید؟ اگه از کاند*وم استفاده کردید که خیالتون راحت باردار ...

نمیدونم همیشه حس بدی نسبت به آی یو دی داشتم. میگم جابجا میشه. این بار ختم به خیر بشه دیگه یه فکری میکنم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز