2777
2789
یعنی خودتم حسودی دیگه چون خودتم متقابلا جاری هستی


مرسی اه

مادرم فرشته است.. ولی هیچوقت ندیدم پرواز کند... زیرا به پایش... من را بسته بود.. برادرم را ... پدرم را... و همه ی زندگیش را... همه راه ها به عشق "مادر" من ختم میشود! مادر من ، عشق من است... میترسم برای ماندن در کنارم از بهشت به جهنم بیاید مادرست دیگر ...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام 


من یه تازه عروسم که برای یلدا خانواده شوهرم کادو برام ی النگو خریدن

النگو هام شد پنج تا 

جاریم یکم اون شب قیافش رفت توهم ولی نخواستم قضاوتش کنم گفتم محاله حسادت کنه 

کسی که خودش 9تا النگو داره چرا باید حسودی کنه 

بعد طی ی بحث الکی با مادر شوهرم دوماه رفت امادشو قطع کرد باهم سر سنگین شد .امشب دعوتش کردن شام اومد بود .یهو دیدم النگوها شده 13تا .. دستش داشت میترکید همه رفته بودن تو هم .انداخت ب خنده که آقایی برام خریده ... واقعا معلوم بود از حسادت اون یدونست که برا من خریدن.چقد من دلی اینو دوست داشتم هم خودشو هم بچه هاشو. هیچ وقت خودمو باهاش تو رقابت نمی‌دیدم . 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز