سلام
من یه تازه عروسم که برای یلدا خانواده شوهرم کادو برام ی النگو خریدن
النگو هام شد پنج تا
جاریم یکم اون شب قیافش رفت توهم ولی نخواستم قضاوتش کنم گفتم محاله حسادت کنه
کسی که خودش 9تا النگو داره چرا باید حسودی کنه
بعد طی ی بحث الکی با مادر شوهرم دوماه رفت امادشو قطع کرد باهم سر سنگین شد .امشب دعوتش کردن شام اومد بود .یهو دیدم النگوها شده 13تا .. دستش داشت میترکید همه رفته بودن تو هم .انداخت ب خنده که آقایی برام خریده ... واقعا معلوم بود از حسادت اون یدونست که برا من خریدن.چقد من دلی اینو دوست داشتم هم خودشو هم بچه هاشو. هیچ وقت خودمو باهاش تو رقابت نمیدیدم .