2789
عنوان

عاقبت همه مرگه پس دل کسیو نشکونیم

190 بازدید | 15 پست

دایی شوهرم ک پارسال باهام بحث کرد و کلی بدوبیراه کف و ی مدت رابطه نداشتیم امروز بخاطر سرطان خونی ک یکماهه گرفته از دنیا رفت🥲💔


کاش آدما قدر زندگیشونو بدونن...

من اهل نفرین نیستم و معتقدم اونی ک ازدنیا میره پاک میره،اما کاش بذر کینه رو تودل کسی بارفتارمون نکاریم ک نتونه فراموش کنه🙃

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا خیر و سعادت ب تو بده ک با دل بزرگت بخشیدی قطعا خداهم تو حسابو کتاب یجور دیگ باهات تا میکنه ...

سلام دعاتون گیراست چون اینجا پر از دلشکسته ی تنهاست 🥲تروخدا دعا کنید تو دل غربت هیچچچچوقت مریض نشم و درد نکشم حااالم خوب باشه(خودم دخترم همسرم)🤲🥺خانواده خوبی ندارم دلسوزم ندارم🥲دعا کنید همسرم عاشقم بشه فرزندان خوبیم داشته باشم😓🙏الهیییی هر کسی دعاهای منو خوندوآمین گفتو برام صلوات فرستاد ان شاالله هرچی تو دلشه برآورده بشه ...آمیییین

دایی شوهرت چرا باید با تو درگیر بشهجریان چی بودچندسالش بود

چهل و خورده سال

سر اینک بچمو از بغلش گرفتم رفتم خونمون چون در خونمونو یادم رفته بود ببندم و میگف تو از قصدی بچتو گرفتی و.... قشغلقی به پاکرد

خدا خیر و سعادت ب تو بده ک با دل بزرگت بخشیدی قطعا خداهم تو حسابو کتاب یجور دیگ باهات تا میکنه ...

عزیزم

انشالله که شایسته باشم و منم بخشیده بشم تو اعمالم

حق الله زیاد ب گردنمه ولی همیشه سعی میکنم دل نشکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز