2777
2789
عنوان

قیزی من❤️🕊

158 بازدید | 20 پست

اسم عروس هلندیم قیزی بود... به زبان ما یعنی دختری

قلبم بود 

هیچکسی نمیتونست از من بگیرتش

امانت خدای من بود.. وقتی که تنها بودم بهم دادش..

شده بود همدمم

میومد مینشست رو سینه ام

میدونم قلب کوچولوی اونم بسته بود یه قلب من..

در نهایت دختر کوچولوم رفت.. تو دستای خودم رفت

صبر کرد مامانش بیاد بعد بره😭

۳ ماهه که ندارمش و اینروزا انگار یکسال گذشته برام

هیچوقت نمیگم خدایا چرا بردیش

امانت بود دست من رفت پیش از من بهتر❤️

اما قلب من تنگ میشه واست این قلب من تنگ میشه واست...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزززم 

میتونم درک کنم غمتوووو🥺

🇮🇷🇮🇷🇮🇷❤زندگی رو دوست دارم حتی به غلط .همیشه اینطوری خدا رو صدا میزنم: خدایا تو رو خدا . میدونی یعنی چی؟ یعنی امیدم بعد خدا هم به خداست. حالا عزیزم تو هم امیدت بعد خدا باز به خدا باشه .عشق بورز به زندگیت . تاپیک خودکشی نزن تو هنوز واسه ی مردن خیلی جوونی حتی اگه ۹۰ ساله باشی باید بازم ب خودت بگی ۳۰ سال دیگه میخوام زنده بمونم این یعنی ۱۲۰ سال .  . یکم با خودت عشق و حال کن . غم و غصه رو رها کن . ببین دل چی میگه خب بسه دیگه . میگم بسههههه دیگههههه. خب بگذریم عقبیا حال میکنن؟از خدا میخوام ک برا ۱۲۰ سال زندگی شاد بهم انگیزه و تن سالم بده . فعلا هدفی واسه ازدواج ندارم .در حال حاضر فقط با خدا قدم میزنم . دلم با خداس.من ۱۲۰ سال عمر رو به این دلیل میخوام ک راه ۱۰۰ ساله رو یه شبه طی نکنم و۱۲۰ساله طی کنم. هیچوقت رنج نکش . درد اجباریه ولی رنج اختیاری . درد یه کلمه احساسیه ولی رنج بی رحمه . درد واسه رشد لازمه . درد رو انتخاب کن . یه بنده خدا فامیلمون بود هر موقع بهش میگفتن تا ببینیم قسمت چیه میگفت بگیرید این قسمتو پاره کنین . خودتون برید دنبال زندگی . بنده خدا اعصاب نداشتا ولی راس میگفت با تقدیرت بجنگ😍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ریحون کاشتم

woookiiii | 32 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز