نترس عزیزم سعی کن خودت رو کنترل کنی و اگر شده تو دلت یا بصورت زمزمه ذکر بگی
اللهم صل علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها و سرالمستودع فیها بعدد ما احاط به علمک
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
السلام علی الحسین و علی علی بن حسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین علیه السلام