سلام .من بعد از اینکه هزار جا نوبت هاشور گرفتم بعد کنسل کردم آخر سر رفتم آبادان مسافرت و اونجا زدم.روز اول خوب بود خوشم اومد روز دوم ب بعد گفتم ای وای چه کاری کردما .آخه من همیشه ابروهامو روشن روشن میکردم اما هاشورم تیره بود بعد همیشه تنوع دوست داشتم مدلشو عوض میکردم.یک هفته کارم گریه بود .تا رسیدم خونه خودم اینقدر گریه کردم شوهرم گفت عیب نداره برو پاک کن .منم تو همین نی نی سایت تاپیک زدم و یک خانوم رو پیدا کردم.اول گفت با ۵۰۰ پاک میکنم منم ناچار قبول کردم .شب گفت عکس بفرس فرستادم .دید ک من خیلی ناراحتم انصاف رو گذاشت کنار گفت خیلی عمیقه خیلی پررنگه ۳ جلسه میخواد جلسه ها اا ۵۰۰ بعدیا ۱۰۰.