2777
2789
عنوان

خیلی دلم

43 بازدید | 1 پست

یکی از پسرای فامیل رو‌ دوست داشتم،اولش خودش بود ک با نگاهای تابلوش نشون میداد دوستم داره،منم ک از قبل دوسش داشتم،این رفتاراشو ک دیدم هول کردم و تابلو شدم و فهمید دوسش دارم

وقتی متوجه حس من نسبت ب خودش شد،عمدا جلوی من میومد ب بقیه ی پسرای فامیل عکس دخترای داف رو نشون میداد یا عکس چتاشو با اونا!مثلا یکیشون نوشته بود:دلم ۉاست تنگ شده!

عمدا اینا رو جلوی من نشون میداد اونم تو شرایطی ک من تازع مامانم‌ رو از دست داده بودم!!! یعنی انقدرررر بیشعور بود ک مراعات شرایطمم نکرد..

نمیتونم این حجم از بی وجدانی و بیشعوری و خودخواهیشو هضم کنم،خیلی دلم شکسته ازش...

دفعه ی اخری ک دیدمش،دیگه محل سگ بهش ندادم،اما دلم هنوز شکسته س

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز