دوستان ما جنبن هامون نشکیل شد فریز کردیم
خب بگید خب؟😅
من هم خودم مشکل اندمتریوز دارم ذخیرم کم بود
هم همسرم مشکل ضعیفی اسپرم داشت دارو میخورد
رفتیم پانکچر کردیم جنین ها تشکیل شد فریز کردیم اردیبهشت انتقالمه
الان اگر لانه گزینی نکنه ینی ایراد از منه ؟
احه جنین تشکیل شده دگ ایرادی به اسپرم وارد نیست ک
یا هست؟🤔