2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حاملم عین عبیدالله بن زیاد میخورم و میخوابم و شکمم گنده تر میشه

رو مبل فعلا لم دادم پسرمم کنارم گوشی باباش دستشه

شوهرمم روزه اس خوابیده

خونه تکونی هم نکردم هیح

رسانه یه کاری کرده به جای اینکه ما طلبکار باشیم از ملتی که نمیفهمن، اونا از ما طلبکارن و فحش میدن. 😏 به جای اینکه ما شاکی باشیم از دروغ هاشون و بی سند و مدرک حرف زدنشون، از بی سوادیشون، از انتخابهای غلطشون، محکومیم و باید جواب پس بدیم. 🫤 به جای اینکه ما بگیم چرا حرف رسانه دشمن رو باور میکنی، اونا میگن چرا حقیقت رو باور میکنی 🙄 به جای اینکه ما شاکی باشیم به خاطر از دست دادن عزیزای قشنگمون، اونا شاکی ان از حادثه تلخی که خودشون رقم زدن 💔 جای اینکه منطقی حرف بزنن، فقط فحش و توهین بلدن 🤬 نه ایدئولوژی دارن نه تفکر سیاسی واحد 🤡 اونم درمقابل تفکری که زمان خودش کلی اندیشمند و نویسنده و کتابخون داشته و هنوزم داره 📕 ولی ماه پشت ابر نمیمونه، هوچیگری و کولی بازی بالاخره رسوا میشه و علم و دین و عقل پیروزه... 😉

حاملم عین عبیدالله بن زیاد میخورم و میخوابم و شکمم گنده تر میشهرو مبل فعلا لم دادم پسرمم کنارم گوشی ...

نوش جون خودت و نی نی داخل شکمت قشنگم به سلامتی به دنیا بیاد 

خونه تکونی هم ول کن ضرر داره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز