بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
این غذا خوردن تو بارداری خیلی لذتبخشه، برا من که همش میل به غذا داشتم خیلیم میچسبید فقط مواظب قندت ...
من اکثرا سعی میکنم رعایت کنم
بچه اولم ۳۸۰۰ دنیا اومد
دکتر گفت سعی کن دومی کمتر باشه
رسانه یه کاری کرده به جای اینکه ما طلبکار باشیم از ملتی که نمیفهمن، اونا از ما طلبکارن و فحش میدن. 😏 به جای اینکه ما شاکی باشیم از دروغ هاشون و بی سند و مدرک حرف زدنشون، از بی سوادیشون، از انتخابهای غلطشون، محکومیم و باید جواب پس بدیم. 🫤 به جای اینکه ما بگیم چرا حرف رسانه دشمن رو باور میکنی، اونا میگن چرا حقیقت رو باور میکنی 🙄 به جای اینکه ما شاکی باشیم به خاطر از دست دادن عزیزای قشنگمون، اونا شاکی ان از حادثه تلخی که خودشون رقم زدن 💔 جای اینکه منطقی حرف بزنن، فقط فحش و توهین بلدن 🤬 نه ایدئولوژی دارن نه تفکر سیاسی واحد 🤡 اونم درمقابل تفکری که زمان خودش کلی اندیشمند و نویسنده و کتابخون داشته و هنوزم داره 📕 ولی ماه پشت ابر نمیمونه، هوچیگری و کولی بازی بالاخره رسوا میشه و علم و دین و عقل پیروزه... 😉