2777
2789

کهیر خیلی بده . عرق کاسنی بخر بخور گل ختمی اط عطاری بگیر خنکه طبعش. تواب بزار بمونه یه دوساعت بعدش برو حموم بمال بهمونجایی ک کهیر زده چندبار بمال توروز خوب میشی داروم باید استفاده کنی 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حساسیت به چیزی داری؟

سفته ؟گرمه؟چطوریه؟چرک کرده 

سلام بماند به یادگار ،اینها اخرین حرف های من هست ،الان که اینو میخونی من برای همیشه سایت و ترک کردم ، به نی نی یار گفتم تعلیقم کنه حالا نمیدونم تعلیق بشم مثل قدیم میزنه روش که **دسترسی به اطلاعات این کاربر امکان پذیر نمی باشد **یا نه ؟ به هر حال من رفتم ، دوستان خوب من  خداحافظ ببخشید که بی خبر رفتم محبت هاتون یادم میمونه خوبی و بدی دیدید حلال کنید ، در خصوص اونهایی هم که با رفتم خوشحال میشن باید بگم خداروشکر که هنوز باعث خوشحالی میشیم 😂 راحت باشید حلالتون .نمیدونم دیگه باید چیا بگم ، جز اینکه  ایشالا  حال دل همه خوش باشه 💔 خداحافظ تا همیشه 9.8.2024 اخرین بازدید 👋👋

قرص کلماستین بخورسریع میره

خدایاخودت میدونی من ادم بی حوصله ای هستم واصلاطاقت ندارم پس لطفا زودی یه نی نی بذارتودلم  لطفا تپلی هم باشه لپاشو بکشم😍😍😍 مرسی خداجون میدونم که میشنوی ومستجاب میکنی😙

نه برو آمپول بتامتازون بزن با آب سرد یا آب ختمی خودت بشور 

وای چه وحشتناک یادم میاد کل بدنم ریخته بود بیرون و میخارید اونم دقیق وسط امتحانات ترم چه زجری کشیدم همش پماد هم بزن 

درخت هر چی پر بار تر باشه و سرش خم تر 😏
سفته اولش فک کردم،جوشه،امروز دیدم کهیره

سابقه بیماری خاصی نداری؟مثلا قند؟

یا اینکه گرمی جات زیاد نخوردی که بدنت واکنش نشون بده؟


سلام بماند به یادگار ،اینها اخرین حرف های من هست ،الان که اینو میخونی من برای همیشه سایت و ترک کردم ، به نی نی یار گفتم تعلیقم کنه حالا نمیدونم تعلیق بشم مثل قدیم میزنه روش که **دسترسی به اطلاعات این کاربر امکان پذیر نمی باشد **یا نه ؟ به هر حال من رفتم ، دوستان خوب من  خداحافظ ببخشید که بی خبر رفتم محبت هاتون یادم میمونه خوبی و بدی دیدید حلال کنید ، در خصوص اونهایی هم که با رفتم خوشحال میشن باید بگم خداروشکر که هنوز باعث خوشحالی میشیم 😂 راحت باشید حلالتون .نمیدونم دیگه باید چیا بگم ، جز اینکه  ایشالا  حال دل همه خوش باشه 💔 خداحافظ تا همیشه 9.8.2024 اخرین بازدید 👋👋
سابقه بیماری خاصی نداری؟مثلا قند؟ یا اینکه گرمی جات زیاد نخوردی که بدنت واکنش نشون بده؟

نه بیماری ندارم

خیلی ببخشید اما از بالای با س نم زدم 😭😭😭اصلا نمیتونم بشینم انقد باد کرده

نه بیماری ندارم خیلی ببخشید اما از بالای با س نم زدم 😭😭😭اصلا نمیتونم بشینم انقد باد کرده

خدارو شکر 

یه وقتایی پیش میاد حالا یکم مدارا کن باهاش تا دورش تموم بشه یا اگه دارویی میشناسی بزن بهش البته اگه مطمینی 

یه وری بشین 😉

سلام بماند به یادگار ،اینها اخرین حرف های من هست ،الان که اینو میخونی من برای همیشه سایت و ترک کردم ، به نی نی یار گفتم تعلیقم کنه حالا نمیدونم تعلیق بشم مثل قدیم میزنه روش که **دسترسی به اطلاعات این کاربر امکان پذیر نمی باشد **یا نه ؟ به هر حال من رفتم ، دوستان خوب من  خداحافظ ببخشید که بی خبر رفتم محبت هاتون یادم میمونه خوبی و بدی دیدید حلال کنید ، در خصوص اونهایی هم که با رفتم خوشحال میشن باید بگم خداروشکر که هنوز باعث خوشحالی میشیم 😂 راحت باشید حلالتون .نمیدونم دیگه باید چیا بگم ، جز اینکه  ایشالا  حال دل همه خوش باشه 💔 خداحافظ تا همیشه 9.8.2024 اخرین بازدید 👋👋
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش