2777
2789
عنوان

شغل پر درامد💙

93 بازدید | 6 پست

19 سالمه میخوام یه شغلی دست بگیرم مستقل شم شهرمون کوچیکه دانشگاه هم اگه قبول بشم شهر دیگه قبول میشم چه شغلی میتونم داشته باشم که درکنارش درس هم بخونم 

سرمایه هم ندارم هیچی

.فمینیست منطقی. زندگی با کتابامو به یک یکتون ترجیح میدم :¶ARMY GIRL7⟬⟭💜 باشه:) من همونم که همه کاره ام ولی هیچکاره ام :| کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نه. به یه مرد نیازی ندارم اما از حمایتش بدم نمیاد/درد من حصار برکه نیست؛ زیستن با ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده»صمد بهرنگی!. آرزوی محالم«تا وقتی همه کتابای نوشته شده رو نخوندم از این دنیا نرم» 💔باید از سمت خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم، دل بشود💔اگه درخواست دوستی بهم میدی از همون تاپیکی که پیدام کردی علتشم همونجا بگو

نمیدونم کاش منم پیدا کنم کار خوب حتی با درآمد خیلی کمم

درآمد کم میتونی گلم او ام فینکس نصب کنی چهل و پنج هزار میده  ی دقه ایم برداشت بزنی یدونم میلی گلد نصب کنی سی و دو بعدش دعوت بدی باز پول میده دوتا برنامه هفتاد هشتاد خیلیم راحت معتبره برنامشم خواستی درخواست بده بفرستم از بازارم میتونی دانلود کنی اما با لینک من بری بمنم میده 

ی صلوات مهمونم کنین لطفا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

درآمد کم میتونی گلم او ام فینکس نصب کنی چهل و پنج هزار میده ی دقه ایم برداشت بزنی یدونم میلی گلد نص ...

کدت رو بده گلم ولی دعام کن خیلی به دعای خیر نیاز دارم این روزا

مثل ماه باش تو اوج تاریکی بدرخش🌙

عزیزم نمیشی تمام شغل ها نیاز ب سرمایه دارن

البته تمام هنر ها

میتونی برید منشی چیزی کار ازاد داشته باشی

همه شب نماز خواندن همه روز روزه رفتن؛ همه ساله از پی حج سفر حجاز کردن🕋ز مدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن؛ دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن🗣به مساجد و معابر همه اعتکاف جستن؛ ز ملالی و مناهی همه احتراز کردن🤲🏽 شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن؛ ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن🌒به خدا قسم که هرگز ثمرش چنین نباشد؛ که دل شکسته ای را به سرور شاد کردن💞به خدا قسم که کس را ثمر آنقدر نبخشد؛ که به روی نا امیدی در بسته باز کردن🫂💙

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792