2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من کردم....گوشتی بود اتفاقا عالی شده...اصلا نیافتاده و برنگشته اینا همش حرفه....من هشت ساله که عمل کردم.زنجانم...اما دکترم تهرانم میاد...اسمش  علیرضا جاندانه ....تو اینترنت سرچ کنی میاره برات....اون موقع من 1800عمل کردم...اما الان تو زنجان 3200میگیره و تهران 10 تومنه

تو چه دانی که پس هر نگه ساده من...چه جنونی ....چه نیازی .....چه غمیست

عزیزم من عمل کردم 5 سال پیش من انحراف و شکستگی نداشتم بینیمم غضروفی بود تقریبا 6 تومن شد خیلی راضیم خدارو شکر

در تاریخ ۹۹/۹/۹  بهترین اتفاق زندگیم خواهد افتاد و در تاریخ ۹۹/۹/۲۸ او خیلی پشیمان خواهد شد و برایم‌زاااار خواهد زد ولی من انقدر شاد خواهم بود که اورا ذره ای هم نخواهم‌خواست!

من اولا فکر میکر م بینیم گوشتیه رفتم دکتر بعد معاینه گفت برا تو غضروفیه. دکتره من تبریزه

در تاریخ ۹۹/۹/۹  بهترین اتفاق زندگیم خواهد افتاد و در تاریخ ۹۹/۹/۲۸ او خیلی پشیمان خواهد شد و برایم‌زاااار خواهد زد ولی من انقدر شاد خواهم بود که اورا ذره ای هم نخواهم‌خواست!
من تجربه فراااااااااااااااااوان دارم اول بگو چقد داری کدوم شهری تا بگم برو کجا عمل کن

از دردش بگو 

بعد از تنفس بعد از چند ماه که عمل شده

تغییر کردن در زندگی همانند هم زدن غذا در اشپزیست! انسانی که تغییر نکند. ته میگیرد . تلخ میشود. و میسوزد.
من عمل کردم بینیم خییییلی طبیعیو زیبا همه میگن انگار دماغ خودت خوشگله

میشه فقط عکس بینیتو بزاری

تغییر کردن در زندگی همانند هم زدن غذا در اشپزیست! انسانی که تغییر نکند. ته میگیرد . تلخ میشود. و میسوزد.

دماخم خوشگله عمل نمیخواد. تنها ‌چیزیه که راضی ام ازش. البته نه زیاد🤔😅

این حاجت اول است و آخر: ((تاول به گلوی اختلاسگر))    تحریم اگر شبیه چاقوست  تبعیض گلوله است و خنجر    سهم منو تو کجاست ( اگه گفتی😏😏🤔)     لعنت به جیبای اختلاسگر                              🙂💔
من تجربه فراااااااااااااااااوان دارم اول بگو چقد داری کدوم شهری تا بگم برو کجا عمل کن

پولش پیگه تا چهار تومن خوبه .دلم میخواد عمل كنم همه تو كفش بمونن همه میگن برو عوض میشی چون از نظر خودم هیچ عیبی ندارم جز دماغم😂😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792