دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 عنوان حس ششم 169 بازدید | 44 پست کسی هس؟بگو امروز تونستم اقای سخندان رو حرص بدم؟ جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم 1403/12/14 | 19:47 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 نه چون حال دل خودتم خوب نبود چرا خوب بودم.احساسی نبود که.مشتری بود جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
yunline عضویت: 1403/04/28 تعداد پست: 2149 نه چون حال دل خودتم خوب نبود پیام میده امشب ؟ کاش برسم به جایی که بگم دیدی تونستم ..؟! :)
yunline عضویت: 1403/04/28 تعداد پست: 2149 نه تو بهش پیام میدید پزشکی قبول میشم امسال ؟ حتی تعهدی کاش برسم به جایی که بگم دیدی تونستم ..؟! :)
دنیامرادی عضویت: 1403/08/24 تعداد پست: 329 چرا خوب بودم.احساسی نبود که.مشتری بود ولی دلت امروز گرفته هستش ولی خودتو روحیه میدی
im_sheyda عضویت: 1401/11/15 تعداد پست: 16073 پزشکی قبول میشم امسال ؟ حتی تعهدی عاقا من قبلاً از شما ی چی پرسیدم درست بودمیتونم الان بپرسم ؟
yunline عضویت: 1403/04/28 تعداد پست: 2149 عاقا من قبلاً از شما ی چی پرسیدم درست بودمیتونم الان بپرسم ؟ بپرس عزیزم کاش برسم به جایی که بگم دیدی تونستم ..؟! :)