2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیچی

از وقتی که شماره شو به بلَک لیست گوشیم انتقال دادم چند ماهی میگذره…شیش،هفت تا اس داده بود که چند هفته بعد خوندمشون.اون موقع از دستش عاصی بودم. واقعاً اذیت میکرد.یه شب با یه شماره دیگه اس داد برا همین نرفت تو بلک لیستم.نوشته بودکه اگه میخوای دیگه اس ندم بهت،یه چیزی بگو.بدون معطلی جواب دادم و همون چیزی رو که میخواست.براش فرستادم چون واقعاً دیگه نمیخواستم اس.ام.اساشو ببینم.دیگه ا………س ندادنمیدونم اصلاً چی شد که اینطور شد. دیگه سراغمونگرفت انگار نه انگار که من “هستم”به هرحال اعتراف میکنم که خیلی دلم برای اس.ام.اس هاش تنگ شده.اگه الان اینارو میخونی، ازت میخوام که یه شانس دیگه بهم بدی. قول میدم بچه ی خوبی بشم !هم تو مسابقه ها شرکت کنم هم آهنگپـیشواز داغ هفته رو انتخاب کنم و حتی با شارژ ۱۶۸۶۵۰ریال،برنده ۱۰۰تومن اعتبار هدیه.داخل شبکه شم ..!ایرانسل دوسِت دارم !😂😂😂😅😅😅

مامان من شاغله بعدم عمل دیسک کمر داشته بهمین خاطر وگرنه مگه خودم ازش کمک خواستم یا گاهی بعضی چیزا رو کمکم میکنه ولی میگگم کم

خدایا شکرت واسه همه نعمت هایی که بهمون بخشیدی ممنون

زیاد الانم اومده بود پیشم بخاطر امتحانام پیش دخترم باشه به خاطر دایی های عوضیم مجبور شد برگرده الان که تاپیکت رو دیدم یه لحظه بغض کردم بمیرن انشاءالله مگه کلا من چقدر مامانمو میبینم که به خاطر کارای اونا باید برگرده

كسايي كه خودكشي ميكنن فرشته هايي هستن كه فقط ميخوان به خونه برن 😇 فقط میخوام برم خونه🙏🙏

خودش نی نی داره بیشتر از اون نمیشه همچنین شاغله

داداشمم که حسووووود

بیشتر خودم و مامانبزرگم زمان هایی که میرم خونه بابام 

اگرم مادربزرگم داداشمو بگیره مامانم کمکم میکنه

یادم رفت بگم مامانم همیشه سر سفره به پسر من غذا میده تا من راحت بخورم😘😘


بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش