2777
2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اره....خیلی وقتا....عموی من شهیده...من هر وقت مشکلی برام پیش میاد بهش متوسل میشم....یا همین چند وقت پیش خواهرم سر پیدا شدن ماشینشون به شهید حججی متوسل شد ...بعد یه روز ماشینشون پیدا شد

بله...یکی از بزرگترین رفع گرفتاری های زندگیم رو مدیون داییم هستم که شهید شدن

خالصانه و با تمام وجود از خدا میخوام به هرکس که میخواد،راحت و زود فرزند سالم و صالح هدیه بده😍😍😍

بله شنیدم. یکی شهید ابراهیم هادی. یکی شهید منصور خادم صادق. من خودم نه اما از این دو شهید خیلی ها رو شنیدم که واسطه شدن پیش خدا

مـن هـمانی ام که بی تو...پای تمام دوست داشتنهایم ایستاده ام...🥺

شهداء هم در پیشگاه خداوند متعال قدرت شفاعت دارند

من همسرم یبار یجایی خونده بود اللهم اجعل محیای محیا محمدا و آل محمد و مماتی ممات محمدا و آل محمد رو تو قنوت بخوانید خوبه


شروع کرد تو قنوتهاش میخوند. خواب ِ شهید خرازیو دید که بهش لبخند میزد و رئوف بود, تعجب کرد که شهید خرازیو فقط از رو عکسهاش مثل شهید همت و باکری و ... میشناسم چرا اومد به خوابم؟

رفت زندگینامه ش رو در اورد و خوند دید اشتباه نکنم  "مادرش " میگفت ایشون تو قنوتاش این دعا رو میخونده و طلب شهادت میکرده.

همسرم خیلی به گرفتن تذکره از شهدا اعتقاد داره و بارها دلشو اونا شاد کردن


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز