2777
2789
عنوان

تولدم🥺

374 بازدید | 35 پست

دیروز اولین تولدم بد عقدم بود نامزدم هیچ کاری برام نکرد بد ک بهش گفتم باهام قهر کرد ولی من برا تولدش سنگ تموم گذاشتم بهش گفتم برا من یا درست تولد بگیر یا استوری فیک نزار زشته اولین تولد بد عقدمونه قهر کرد از شدت ناراحتی خابم نمیبره تپش قلب گرفتمه😄🥺

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شغلش چیه؟

گرچه ربطی به این چیزا نداره یه هدیه کوچولو و تبریک ساده هم ماهارو خوشحال میکنه،، البته شمارو نمیدونم

یکی درخت گل اندر فضای خلوت ماست که سرو های چمن پیش قامتش پستند💐✨️

شغلش چیه؟گرچه ربطی به این چیزا نداره یه هدیه کوچولو و تبریک ساده هم ماهارو خوشحال میکنه،، البته شمار ...

تو شرکت کاشی کار میکنه وضش خوبه میگه من پولمو واسه این چرت و‌پرتا خرج نمیکنم میخام عید عروسی بگیرم من ب ی کیک راضی بودم ی شاخه گل ک بدونم واسه طرفم مهمم

تو شرکت کاشی کار میکنه وضش خوبه میگه من پولمو واسه این چرت و‌پرتا خرج نمیکنم میخام عید عروسی بگیرم م ...

همینارو بهش گفتی چی جوابتو داد؟

یکی درخت گل اندر فضای خلوت ماست که سرو های چمن پیش قامتش پستند💐✨️

همینارو بهش گفتی چی جوابتو داد؟

گف باشه برا سال دیگه هرسال همینه تو دوستی هم میگف سال بد عقدم میگه سال بد 

بد من از همین الان واسه برج هشت ک تولدشه برنامه ریزی کردم ک چیکار کنم

گف باشه برا سال دیگه هرسال همینه تو دوستی هم میگف سال بد عقدم میگه سال بد بد من از همین الان واسه بر ...

این که هر سال اینو میگه دیگه درست بشو نیست😑

چرا بعضی اوقات آقایون درک نمیکنن آخه😑

یبار با آرامش و بدون دعوا بهش بگو با یه شاخه گل ساده هم خوشحال میشم و این چیزا

گرچه اهمیتی نداره آدم دوست داره خود طرف یادش باشه از طرف ما گفته بشه که دیگه ارزشی نداره


یکی درخت گل اندر فضای خلوت ماست که سرو های چمن پیش قامتش پستند💐✨️

این که هر سال اینو میگه دیگه درست بشو نیست😑چرا بعضی اوقات آقایون درک نمیکنن آخه😑یبار با آرامش و بد ...

ن دیگه حوصله بحث ندارم ولش کن بزار نگیره عیب نداره ارزشمو فهمیدم

اشتباه میکنی هیچ کاری نکن

خودم خجالت میکشم اگه کاری نکنم برا شب یلدا برام ی انگشتر اونم با هزارتا حرف و دعوا اورد ولنتاین شد گفت همون حلقه برا ولن حالا تولد شده میگه همون حلقه از قبل خودشم گف عیدی هم همون حلقه حالا خوبه حلقه طلا نی همش نقره وگرنه دیگع هیچی 😂

تو شرکت کاشی کار میکنه وضش خوبه میگه من پولمو واسه این چرت و‌پرتا خرج نمیکنم میخام عید عروسی بگیرم م ...

خسیسه

باور کن من خودم دارم با این ادم زندگی میکنم ۱۱سالهههه

از حالا هی باهاش کنار نیا قبول نکن

بدبخت میشی.حسرت همه چیزو به دلت میزاره چون از نظر اون همممههه چیز مسخره و چرت و پرته حتی خرید.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792