2777
2789
طعم گوشت اردک رو دوست ندارم جمعه خونه مامانم بودیم بنده خدا صبح زود بیدار شد با ذوق برامون اردک شکم ...

راستش منم چندساله نخوردم مزه اردک یادم رفته اون هفته شوهرم گرفت همه گفتن خوشمزه هست نمیدونم فردا بذارم ببینم چی میشه

بس که نادیدنی از مردم عالم دیدم          روشنم گشت ک آسایش نابینا چیست😒😒😒😒

بلدرچینم نمیخورم مرغ هم نمیخورم فقط بوقلمون دوست دارم که تقریبا بیشتر اطرافیانم از گوشتش بدشون میاد اما من دوست دارم 

زندگی منشوری است در حرکت دوار ، منشوری که پرتو پر شکوه خلقت با رنگهای بدیع و دلفریبش انرا دوست داشتنی، خیال انگیز و پرشور ساخته است.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خود منم ۹ ماهه رژیمم یعنی دقیقا بعد از زایمانم😔 ۳۰ کیلو وزن کم کردم تازه برگشتم به وزن قبل از بارد ...

خوشبحالت چجوری کم کردی روشتوبگومن ده کیلوکم کنم

مراازچشم هاانداخت خوبی های بی حدم که دل رامیزند چیزی که بی اندازه شیرین است.........
یکی دوروزدیگه میشم۲۰هفته


انشالله بسلامتی.بچت سالم باشه ایشالله.حالا من ابجیم ۵۰روزه بدنیا اورده دخملشو تو بارداریش همش خونشون بودم غذاهایی که هوس میکردو براش درست میکردم اخه همین یه خاهرو دارم مادرمم بنده خدا پاش درد میکنه.ی حسه خاصی داره خاهرت باردار باشه.😍😍😍😍

انشالله بسلامتی.بچت سالم باشه ایشالله.حالا من ابجیم ۵۰روزه بدنیا اورده دخملشو تو بارداریش همش خونشون ...

وای عزیییزم دستت دردنکنه خیلی کارخوبی کردی😊😊😊من خونوادم دورنوخواهرام ازم کوچیکترن😁

سلام مهشید جان خوبی عزیزم کوچولوت خوبه؟😍

سلام گلم خوبیم خداروشکر ، شما چطوری چیکار میکنی؟

زندگی منشوری است در حرکت دوار ، منشوری که پرتو پر شکوه خلقت با رنگهای بدیع و دلفریبش انرا دوست داشتنی، خیال انگیز و پرشور ساخته است.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز