2777
2789
عنوان

سودسهام😆😂

| مشاهده متن کامل بحث + 4907 بازدید | 220 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ای بابا😔😔

دستشون درد نکنه ولی ادارت و دانشگاه بازه

تاپیک های توهین آمیز و غیر مرتبط و مسخره رو گزارش میزنم چون معتقدم هنوز به بلوغ کامل عقلی نرسیدن و لازم نیست اینجا باشن اگر سوالی میپرسم فضول نیستم به جهت اینکه بهتر بتونم جواب بدم سوال میپرسم یه سری تاپیکا هستن که صرفا ایجاد شدن تا تایید کاربرای اینجا رو بگیرن یعنی خود استارتر هم میدونه که کارش اشتباهه ولی قبول نمیکنه حالا هی کاربرا از تجربیاتشون بگن قبول نمیکنن که نمیکنن مرغشون یه پا داره واقعا دوست دارم با این عزیزان با صراحت صحبت کنم حیف که نمیشه

اره واقعا یادش بخیر پخش شدن دیگه کم میان 😔😔فکر کنم رفتن تو چشم بس سوگلی سوگلی میکردن

آره اشتباه کردن اسم سوگولی رو خودشون گذاشتن بین کاربرای سایت یه مدت منفور شده بودن

روز مرگم وقتی منو میزارین تو قبر بزنین رو شونم و بگین : هی رفیق !!! سخت گذشت ولی دیدی !!! آخر گذشت ؟!!

عجب🥸😂

گروه باز و بزرگی داشتن آقایون هم زیاد میومدن تو تاپیکاشون

هر تاپیکی که میزدن بالای 300 صفحه میرفت

روز مرگم وقتی منو میزارین تو قبر بزنین رو شونم و بگین : هی رفیق !!! سخت گذشت ولی دیدی !!! آخر گذشت ؟!!

آره اشتباه کردن اسم سوگولی رو خودشون گذاشتن بین کاربرای سایت یه مدت منفور شده بودن

همون ..خدا کنه باز جمع شن ..همش تاپیکشون میترکید چت نفر و یادمه همش اتیش میاوردن تو تاپیک ..

جیش تو این زندگی😒
همون ..خدا کنه باز جمع شن ..همش تاپیکشون میترکید چت نفر و یادمه همش اتیش میاوردن تو تاپیک ..

دیگه کلا تاپیکایی که پربازدید میشه بلا استثنا به دعوا ختم میشه😂😂😂😂

نمیدونم یادت میاد یه مدت تاپیکای دعوا با افغانیا چه داستانی شده بود😂😂😂😂😂

روز مرگم وقتی منو میزارین تو قبر بزنین رو شونم و بگین : هی رفیق !!! سخت گذشت ولی دیدی !!! آخر گذشت ؟!!

خداروشکر دادمش شکلات 😂😂اونم سوغاتی بردم دادم یکی

دلت دریاست ب ولای علی 💋💋

من اومدم اینجا ک شاد بشم و بخندم 🙃                                    بحث کردن با بعضیا مثل نصب کردن ویندوز روی چرتکه س        جوابت نمیدم فک نکن زبون ندارم یا بلد نیستم آدم حسابت نکردم😅😅😅

اره یادمه 😂😂.

اون موقع نی نی یارار خودشونو تقویت کرده بودن قشنگ گروهی تعلیق میکردن همرو😂😂😂

از هر 10 تا تاپیک 9 تاش میترکید😂😂😂

خدا رو شکر بعد اون اتفاقات شر افغانیای سایت کم شد😤

روز مرگم وقتی منو میزارین تو قبر بزنین رو شونم و بگین : هی رفیق !!! سخت گذشت ولی دیدی !!! آخر گذشت ؟!!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز