2777
2789
عنوان

سودسهام😆😂

| مشاهده متن کامل بحث + 4907 بازدید | 220 پست
اون موقع نی نی یارار خودشونو تقویت کرده بودن قشنگ گروهی تعلیق میکردن همرو😂😂😂از هر 10 تا تاپیک 9 ت ...

انقدر ترکیدن دیگه اسم افغانی نیاوردن 😂😂😂زرت زرررت میترکیدن همه تفف یادم افتاد باز😂😂

جیش تو این زندگی😒

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انقدر ترکیدن دیگه اسم افغانی نیاوردن 😂😂😂زرت زرررت میترکیدن همه تفف یادم افتاد باز😂😂

هر سری یا داستانی تو نی نی سایت بود

یه مدت خودم راهنمای هوش مصنوعی سایت شده بودم زرت و زرت تعلیق میشدم

به نی نی یار پیام میدادم بابا من اومدم سواد هوش مصنوعی سایتو بالا ببرم چرا همش تعلیقم میکنید بازم تعلیقم کردن😑 دیگه جرات نمیکنم در مورد هوش مصنوعی حرف بزنم😑😂

روز مرگم وقتی منو میزارین تو قبر بزنین رو شونم و بگین : هی رفیق !!! سخت گذشت ولی دیدی !!! آخر گذشت ؟!!

بانک بازه یعنی؟

اره

تاپیک های توهین آمیز و غیر مرتبط و مسخره رو گزارش میزنم چون معتقدم هنوز به بلوغ کامل عقلی نرسیدن و لازم نیست اینجا باشن اگر سوالی میپرسم فضول نیستم به جهت اینکه بهتر بتونم جواب بدم سوال میپرسم یه سری تاپیکا هستن که صرفا ایجاد شدن تا تایید کاربرای اینجا رو بگیرن یعنی خود استارتر هم میدونه که کارش اشتباهه ولی قبول نمیکنه حالا هی کاربرا از تجربیاتشون بگن قبول نمیکنن که نمیکنن مرغشون یه پا داره واقعا دوست دارم با این عزیزان با صراحت صحبت کنم حیف که نمیشه

خداکنه بیشتر از هرسال بدن تا بهترین کفش برای گل دخترت بخری

ممنونم گلم

اخه کفش نداره تواین سرما دمپایی میپوشه انروز رفتم نانوایی یه خانومی گفت تو مادر نیستی بچه رو اینجور اوردی بیرون اومدم خونه گریه کردم

ممنونم گلماخه کفش نداره تواین سرما دمپایی میپوشه انروز رفتم نانوایی یه خانومی گفت تو مادر نیستی بچه ...

واقعا کسی از دل کسی خبر نداره.. چطور دلش اومده اینجوری گفته😓😓

غصه نخور. همین روزا واریز میکنن، میری بهترین براش میخری 

نامه ای به فرزندم:«مادرت روزایی رو زندگی کرد که قابل زیستن نبود،مگر فقط به خاطر وجود تو» 
جانم منو صدا زدین

عه رنگش آبی نشد فکر کردم تگ نشدید

ببخشید برای شوخی بود🙏

بیا ای دل بگوییم از بهاران🌱بهاران موسم گل فصل باران🌱فراگیرد جهان را شور و غوغا🌱تو گویی باده میجوشد ز مینا🌱بغرد ناگهان ابرسیاهی🌱ببارد بر بساط مرغ و ماهی🌱روانتر آبها درجویباران🌱دوان تر بادها در کوهساران🌱بهاران شاهکار روزگار است🌱کجا مثل بهاران شاهکار است🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اعمال امشب

nnafasamm | 1 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز