2777
2789
عنوان

چت با پسر

| مشاهده متن کامل بحث + 337 بازدید | 27 پست
پسرای دانشگاه کلا با همه در حال لاس زدنن کم پیش با نیت خیر با کسی حرف بزنن برای همون بیشتر میرن سمت ...

منم خب دلم میخاد اگه کسی بخاد باهام دوست شه ,ولی نمیشه🙁 حتی دخترم نمیشه چ برسه پیر

من شدم ی آدم آهنی ! منزوی 💔مظلوم 💔 تو لاک 💔 میشه از تنهاییهای ما هزار صفحه نوشت! من هروقت ک چش وا کردم بودم انگار تو برزخ ن راه پس ن پیش همش یهو برق رف! پرت ازجامعه حتی پرت از هدف!!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ولش کن بابا تو رو خدا انقدر به هرکسی که یهویی میرسه بها ندید یکم واسه خودتون ارزش قائل باشید الان پی ...

الان مگه من چیکار کردم که میگی برای خودت ارزش قائل باش من که بهش پیام ندادم تازه پیوی شم حذف کردم فقط سوال پرسیدم همین

میگم پسری ک مجازی بخاد دوس شه و اولاش شب بخیر و اینا بگه بعد چند مدت ول کنه پیام نده ینی دیگه نمیخاد ...

همچین آدمی به درد نمی خوره من برای اینکه آرامشمو ازم نگیره با همچین آدمی بهم میزنم..

همچین آدمی به درد نمی خوره من برای اینکه آرامشمو ازم نگیره با همچین آدمی بهم میزنم..

فقطم حرفای س،،،کسی میزنه فقط بیشتر

آخه چون خیلی تنهام نیازا عاطفی و .. اینام کنار میشن

من شدم ی آدم آهنی ! منزوی 💔مظلوم 💔 تو لاک 💔 میشه از تنهاییهای ما هزار صفحه نوشت! من هروقت ک چش وا کردم بودم انگار تو برزخ ن راه پس ن پیش همش یهو برق رف! پرت ازجامعه حتی پرت از هدف!!

فقطم حرفای س،،،کسی میزنه فقط بیشترآخه چون خیلی تنهام نیازا عاطفی و .. اینام کنار میشن

کمتر میشن

من شدم ی آدم آهنی ! منزوی 💔مظلوم 💔 تو لاک 💔 میشه از تنهاییهای ما هزار صفحه نوشت! من هروقت ک چش وا کردم بودم انگار تو برزخ ن راه پس ن پیش همش یهو برق رف! پرت ازجامعه حتی پرت از هدف!!

منم خب دلم میخاد اگه کسی بخاد باهام دوست شه ,ولی نمیشه🙁 حتی دخترم نمیشه چ برسه پیر

دلت نخواد به خدا تهش فقط پشیمونیه 

منم تو دانشگاه زیاد دوست ندارم چه پسر چه دختر البته پسر که کلا ندارم اما دوستام همون هم کلاسی هام هستن که باهاشون صمیمی هم نیستم در حد سلام و علیک و وقت گذروندن 

چون من ادم جدی هستم کسی جرئت نمیکنه بهم پیام بده حتی بعد از مدتی با دخترا دوست شدم برگشتن گفتن فکر میکردیم خیلی مغروری یا فکر کردیم از خانواده خیلی پولداری چون اعتماد به نفست بالاس 

فقط یک پسر بهم پیام داد اونم انقدر سرد جوابشو دادم و دیگه پیاماشو سین زدم جواب ندادم خودش بیخیال شد رفت

دلت نخواد به خدا تهش فقط پشیمونیه منم تو دانشگاه زیاد دوست ندارم چه پسر چه دختر البته پسر که کلا ندا ...

الان ک پشیمونترم ازین مدل زندگیم

من شدم ی آدم آهنی ! منزوی 💔مظلوم 💔 تو لاک 💔 میشه از تنهاییهای ما هزار صفحه نوشت! من هروقت ک چش وا کردم بودم انگار تو برزخ ن راه پس ن پیش همش یهو برق رف! پرت ازجامعه حتی پرت از هدف!!

فقطم حرفای س،،،کسی میزنه فقط بیشترآخه چون خیلی تنهام نیازا عاطفی و .. اینام کنار میشن

قطعا باهاش کات کن شک نکن

چند سالته؟

ایشالا همسر خوبی نصیبت بشه

قطعا باهاش کات کن شک نکنچند سالته؟ایشالا همسر خوبی نصیبت بشه

تف تو این زندگی من کسی نمیاد ک ازدواج کنه با من . ۱۹

من شدم ی آدم آهنی ! منزوی 💔مظلوم 💔 تو لاک 💔 میشه از تنهاییهای ما هزار صفحه نوشت! من هروقت ک چش وا کردم بودم انگار تو برزخ ن راه پس ن پیش همش یهو برق رف! پرت ازجامعه حتی پرت از هدف!!

الان مگه من چیکار کردم که میگی برای خودت ارزش قائل باش من که بهش پیام ندادم تازه پیوی شم حذف کردم فق ...

به منظور بد نگیر عذرمیخوام اگر لحنم بد بود ناخواسته بود در کل خودتو درگیر این حواشی نکن که تهش فقط دردسره بذار اگر هم میخوای بری تو رابطه یا همینطور دوست معمولی اون بیاد طرف تو 

تف تو این زندگی من کسی نمیاد ک ازدواج کنه با من . ۱۹

منم  همسن تو هستم چرا انقدر ناامیدی حالا خیلی وقت داری برای ازدواج یکم مثبت باش به وقتش برات پیش میاد..

الان ک پشیمونترم ازین مدل زندگیم

تا تو گرداب نیفتی قدر ارامش الانتو نمیدونی البته نمیگم همه پسرا دانشگاه بدن ها نه اما ادمای خوبشون که دنبال رابطه جدی باشن کمن  تو هم هنوز سنی نداری هنوز کلی وقت داری قطعا یه ادم خوب سر راهت قرار میگیره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز