دلت نخواد به خدا تهش فقط پشیمونیه
منم تو دانشگاه زیاد دوست ندارم چه پسر چه دختر البته پسر که کلا ندارم اما دوستام همون هم کلاسی هام هستن که باهاشون صمیمی هم نیستم در حد سلام و علیک و وقت گذروندن
چون من ادم جدی هستم کسی جرئت نمیکنه بهم پیام بده حتی بعد از مدتی با دخترا دوست شدم برگشتن گفتن فکر میکردیم خیلی مغروری یا فکر کردیم از خانواده خیلی پولداری چون اعتماد به نفست بالاس
فقط یک پسر بهم پیام داد اونم انقدر سرد جوابشو دادم و دیگه پیاماشو سین زدم جواب ندادم خودش بیخیال شد رفت