senator مدیر عضویت: 1396/09/05 تعداد پست: 3454 عنوان عکس بینی | مشاهده متن کامل بحث + 377 بازدید | 53 پست من یکسال و نیم پیش بینیمو عمل کردم اصلا قشنگ نشده کاش پیش این دکتر نمیرفتم😭😭😭😭+ عکس 1403/12/01 | 19:24 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
senator مدیر استارتر عضویت: 1396/09/05 تعداد پست: 3454 خوبه ک فقط ورم داره آخه یکسال و نیمه عمل کردم گوشتی هم بود
senator مدیر استارتر عضویت: 1396/09/05 تعداد پست: 3454 خدا کنه چیهخب الان من دارم میبینم این ویژگیارو روی بینیتخیلی قشنگ شده بسه دختر چرا وسواس الکی داری ب ... من دلم یه بینی کوچیکتر میخواست گفته بودم نیمه فانتزی میخوام ولی کاملا طبیعی عمل کرده
آراممممممممممم عضویت: 1399/10/27 تعداد پست: 4257 خیلی قشنگه شده ک تعجب میکنم منواقعا خوب و زیبا شده بینیشون تازه میگه گوشتیم بوده خدایی خوب درومده خدایا بینهایت شکرت💚دو خواهر در یک کاربری🫂🙃
خستهss عضویت: 1402/05/08 تعداد پست: 1404 آخه یکسال و نیمه عمل کردم گوشتی هم بود گوشتی تا دوسال باید صبر کنس کاربری دست پنج نفره پنج نفرشونم خودمم
9117_setayesh عضویت: 1403/12/01 تعداد پست: 552 تعجب میکنم منواقعا خوب و زیبا شده بینیشون تازه میگه گوشتیم بوده خدایی خوب درومده آره واقعا خیلی قشنگه
senator مدیر استارتر عضویت: 1396/09/05 تعداد پست: 3454 گوشتی تا دوسال باید صبر کنس رفتم گفتم آمپول بزن نوکش کوچیک شه گفت بد میشه بزنم
آراممممممممممم عضویت: 1399/10/27 تعداد پست: 4257 من دلم یه بینی کوچیکتر میخواست گفته بودم نیمه فانتزی میخوام ولی کاملا طبیعی عمل کرده عزیزم واسه اینه که حتما صلاح دونسته و به صورت شما نیومدهبنظرم بینی فانتزی به هر صورتی نمیاد و هرکسی باید مطابق چهره اش عمل بشهتازه بینی شما هنوز مونده ورمش از بین بره من دختر عمم بینیش بعد ۳ سال خودشو نشون داد و روز ب روز کوچیکتر میشد خدایا بینهایت شکرت💚دو خواهر در یک کاربری🫂🙃
سازنده_سایت عضویت: 1402/02/23 تعداد پست: 7134 وای منم ۲۳ روزه عمل کردم افسرده شدم خیلی طبیعی عمل کرده قوس نداره نوکش بزرگ بازم روز آتل قشنگ تر بود
خستهss عضویت: 1402/05/08 تعداد پست: 1404 رفتم گفتم آمپول بزن نوکش کوچیک شه گفت بد میشه بزنم منم بعد یکسال رفتم زدم اصلا تغییر نکرد بعد دوسه سال خودش کوچیکتر میشه کاربری دست پنج نفره پنج نفرشونم خودمم
senator مدیر استارتر عضویت: 1396/09/05 تعداد پست: 3454 عزیزم واسه اینه که حتما صلاح دونسته و به صورت شما نیومدهبنظرم بینی فانتزی به هر صورتی نمیاد و هرکسی ... خدا خیرت بده بخدا کلی انرژی مثبت گرفتم ایشالا صد برابرش بهت برگرده
senator مدیر استارتر عضویت: 1396/09/05 تعداد پست: 3454 منم بعد یکسال رفتم زدم اصلا تغییر نکرد بعد دوسه سال خودش کوچیکتر میشه ببین نیم رخشو دوست دارم پرههاشم خوب جمع شده فقط نوکش رومخمه اگه کوچیکتر بشه عالی میشه
آراممممممممممم عضویت: 1399/10/27 تعداد پست: 4257 خدا خیرت بده بخدا کلی انرژی مثبت گرفتم ایشالا صد برابرش بهت برگرده عزیزمیدیگه اینجوری نکنیا با این بینی خوشگل جون میده میکاپ کنی حال کنی باهاش ن اینکه ناشکری کنییی🥲😅💕💕 خدایا بینهایت شکرت💚دو خواهر در یک کاربری🫂🙃
senator مدیر استارتر عضویت: 1396/09/05 تعداد پست: 3454 وای منم ۲۳ روزه عمل کردم افسرده شدم خیلی طبیعی عمل کرده قوس نداره نوکش بزرگ بازم روز آتل قشنگ تر بود خیلی خیلی زوده واسه نتیجه من هنوز ورم دارم بعد از یکسال و نیم